Erfaring med Maigaard

Mammadrøm

Gift med forumet
Assistert-jentene
Vi skal i gang med det siste offentlige forsøket i jakten på søsken til høsten. Hvis det ikke skulle gå tror jeg vi kjøper en 3- pack hos maigaard. Der gjør de bla assisted hatching som jeg har stor tro på. Har noen erfaringer å dele? Vet noen også om gynekologer eller ivf klinikker i Norge som samarbeider med maigaard slik at undersøkelser kan utføres her hjemme?

Vi skal i gang med det siste offentlige forsøket i jakten på søsken til høsten. Hvis det ikke skulle gå tror jeg vi kjøper en 3- pack hos maigaard. Der gjør de bla assisted hatching som jeg har stor tro på. Har noen erfaringer å dele? Vet noen også om gynekologer eller ivf klinikker i Norge som samarbeider med maigaard slik at undersøkelser kan utføres her hjemme?

Kvinnedoktoren i Tønsberg er samarbeidspartner for Maigaard :)

Medicus sama
Vi skal i gang med det siste offentlige forsøket i jakten på søsken til høsten. Hvis det ikke skulle gå tror jeg vi kjøper en 3- pack hos maigaard. Der gjør de bla assisted hatching som jeg har stor tro på. Har noen erfaringer å dele? Vet noen også om gynekologer eller ivf klinikker i Norge som samarbeider med maigaard slik at undersøkelser kan utføres her hjemme?[/QUOTE
Medicus tar kontroller og undersøkelser. Ellers vet jeg lite om Maigaard

Back
Topp