Erfaring med Maigaard i Århus?

happysnappy

Forelsket i forumet
Noen som har erfaringer fra Danmark, og denne klinikken spesielt?
Har hørt mye positivt, og lurer på hvordan samarbeid med norske leger fungerer.

Har hatt et AIH der.

Veldig hyggelige folk på klinikken.

De samarbeider med min gynekolog.

Så det var veldig greit.

Eg hadde mitt 4.ICSI der og to frys. Dette var mitt beste forsøk så langt med tanke på antall egg ut og befruktning. Gjekk den gang for første gang på kort regime + puregon som ved dei tidligare forsøka. Fekk ut 12 egg. Av dei var 10 modne og 10 blei befrukta! Fekk 2 inn og 6 på frys. Veldig kjekt personale der nede og fin klinikk. Det som gjorde at eg valgte Danmark når eg skulle til med det 4. forsøket var at dei tilbydde assisted hatching der nede, noko som dei vel enno ikkje har i Norge. Følte for å prøva noko nytt då etter så mange negative rundar. På det første fryseforsøket eg hadde der nede fekk eg faktisk tilbakeført heile 3 egg! Litt skummelt, men satsa hardt då utan at det hjalp:( Jaja, men eg kan i alle fall anbefala dei som klinikk. Ciconia har og bra omtale/rykte veit eg.  Maigaard samarbeidar med gynekologar i mange norske byar så ikkje noko problem å få tatt ul-kontrollar i eigen heimby/næraste by. Eg sjølv hadde mine kontrollar i Bergen. Masse lykke til med vidare forsøk! :) 

Back
Topp