Erfaring med lettblødende livmorhals?

Hurraaa

Forelsket i forumet
Hei!

Første svangerskapskontroll i dag, og pga blødninger i svangerskapet ville lege ta celleprøve.

Jeg begynte å blø under prøven, og legen mistenkte lettblødende livmorhals.

Hva vil det egentlig si? Andre som har (hatt) det? Erfaringer?
 
Jeg tror han kanskje mente at slimhinnene er skjøre under graviditet og derfor blir lettblødende. Ganske vanlig.
 
Hei!

Første svangerskapskontroll i dag, og pga blødninger i svangerskapet ville lege ta celleprøve.

Jeg begynte å blø under prøven, og legen mistenkte lettblødende livmorhals.

Hva vil det egentlig si? Andre som har (hatt) det? Erfaringer?

Jeg tilhører ikke februar2020, men har lettblødende livmorhals. Jeg er 6+0 i dag og har innimellom blødninger som jeg håper er fra livmorhalsen. Hvordan går det med deg, har du fortsatt blødninger eller har de gitt seg underveis i svangerskapet?
 
Jeg tilhører ikke februar2020, men har lettblødende livmorhals. Jeg er 6+0 i dag og har innimellom blødninger som jeg håper er fra livmorhalsen. Hvordan går det med deg, har du fortsatt blødninger eller har de gitt seg underveis i svangerskapet?
Det har heldigvis gått helt fint :) uke 24 nå. Hadde litt småblødninger første ukene (hadde det i de to første svangerskapene også). En kraftig blødning i uke 12, men gitt seg helt etter det :)
 
Det har heldigvis gått helt fint :) uke 24 nå. Hadde litt småblødninger første ukene (hadde det i de to første svangerskapene også). En kraftig blødning i uke 12, men gitt seg helt etter det :)

Så bra at alt går fint. Og at blødningene ga seg etterhvert. :)

Dersom svangerskapet mitt utvikler seg som det skal hadde det vært slitsomt med sporadiske blødninger i ni måneder. Håper det gir seg etterhvert her også. Såg faktisk at det stod lettblødende livmorhals i journalen fra den aller første gynekologiske undersøkelsen jeg hadde for 15 år siden, så dette har jeg vel hatt hele livet.
 
Jeg har også lettblødende livmorhals. Blødde ganske mye frem til ca uke 14, men har vært fint etter det. Men løfter ikke tungt, har ikke sex og er i lite aktivitet (etter råd fra sykehuset, jeg hadde store blødninger). Veldig ubehagelig å blø når man er gravid :sorry:
 
Back
Topp