Erfaring med kvalmestillende midler?

Snartmamma1

Blir kjent med forumet
Hallo .
Bare lurer på om det er noen her som har erfaring med kvalmestillende? Er så ufattelig kvalm om dagen at jeg såvidt får i meg noe næring. Dette har vart en ukes tid og begynner og bli veldig lei. Føler jeg bare vil sove og ikke våkne. 
Ringte legen min istad og hun skrev ut en resept på Afipran. Noen som har erfaring med denne ?
Har lest at det skal være helt trygt 

Har brukt det tidligere når jeg hadde ekstrem svangerskapskvalme, det funka bra på meg :)
Håper det hjelper og kvalmen gir seg fort, ikke noe godt å ha det sånn...

Tuusen takk for svar. Håper virkelig jeg også, at det hjelper! :) :) 

Jeg har brukt det før å syns det var helt ok. Har også prøvd Love hearts osv for samme problemet å dette også fungerer fint:)

Jeg er også veldig mye kvalm og ligger sykemeldt for dette denne uka. Håper det gir seg snart. Jeg har valgt å ikke ta noenting for det....selv om det sikkert er helt ufarlig.

Tok en på formiddagen idag! Aldri igjen. Fikk skikkelig muskelsmerter, alle musklene var "rare". Ekkelt, fikk liksom ikke ro i det hele tatt. Snakket med en lege og han skjønte ikke hvorfor jeg tok de i det hele tatt. Han mente aspartam var det beste og uten bivirkninger (ikke helt men ingen sånne som med Afipran).

Sikkert noen den Afipranen funker for, men ikke meg! Da er jeg heller kvalm! :)

Hjelper veeldig og spise med en gang jeg står opp! :) 

Back
Topp