Erfaring med kvalmedempende?

Godisbjørn

Flørter med forumet
Hei!

Lurer på om det er flere som går på kvalmedempende tabletter? Jeg går på en kombinasjon av Postafen og Afipran som jeg tar morgen og kveld. De hjelper mot kvalmen, men gjør meg helt ufattelig trøtt! Føler jeg går rundt som en zombie hele tiden, orker ikke gjøre noen ting med 2-åringen så pappaen i huset gjør omtrent alt. Hjertet svir av dårlig samvittighet, men jeg tør ikke slutte på tablettene for kvalmen er helt uutholdelig! Har dere erfaring med noen andre typer kvalmedempende uten så voldsomme bivirkninger?

Hei!

Lurer på om det er flere som går på kvalmedempende tabletter? Jeg går på en kombinasjon av Postafen og Afipran som jeg tar morgen og kveld. De hjelper mot kvalmen, men gjør meg helt ufattelig trøtt! Føler jeg går rundt som en zombie hele tiden, orker ikke gjøre noen ting med 2-åringen så pappaen i huset gjør omtrent alt. Hjertet svir av dårlig samvittighet, men jeg tør ikke slutte på tablettene for kvalmen er helt uutholdelig! Har dere erfaring med noen andre typer kvalmedempende uten så voldsomme bivirkninger?
Hei! Ja jeg brukt postafen to ganger daglig i ca 2 uker nå. Man blir veldig trett, men føler at det begynner å slippe taket nå. Både tretthet og kvalme er litt på hell. Tar fortsatt en postafen på kvelden for å få sove.

Går på det samme som deg, og synes det hjelper litt. Gyn sa til meg at jeg kan få zofran, men ikke før etter uke 10 da det kan føre til forsterskader før det. Zofran er dessuten veldig dyrt.

Jeg gikk på noe kvalmestillende med storebror, men sluttet ganske fort! Jeg kasta opp like mye som jeg gjorde uten dem, bare at nå kom det plutselig og uten forvarsel. Spyet var dessuten turkist, siden tabelettene var knall blå ;)
Jeg ble også helt dopa av dem, snakka bare tull og rall og var visst verre enn på fylla.. Denne gangen kommer jeg ikke til å tørre noe sånt tror jeg!

Back
Topp