N-40475831
Andre møte med forumet
Hei, er i tvil om jeg skal melde meg på kurset eller ikke. Har lest boka, men den har jeg forstått bare er en introduksjon. Noen her som har tatt kurset?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
SnikerHei, er i tvil om jeg skal melde meg på kurset eller ikke. Har lest boka, men den har jeg forstått bare er en introduksjon. Noen her som har tatt kurset?
Jeg likte det ikke, syns det ble for mye greier. Har du mulighet å øve masse er det sikkert bra.Hei, er i tvil om jeg skal melde meg på kurset eller ikke. Har lest boka, men den har jeg forstått bare er en introduksjon. Noen her som har tatt kurset?
Jeg har tittet litt på det selv. Lurte på å kjøpe det.Helt ok, Build to birth er bedre!
Bortkasta penger.Hei, er i tvil om jeg skal melde meg på kurset eller ikke. Har lest boka, men den har jeg forstått bare er en introduksjon. Noen her som har tatt kurset?
Kjøpte det,virker veldig bra.Helt ok, Build to birth er bedre!
Ja!Kjøpte det,virker veldig bra.
Jeg fikk endelig bestemt meg og kjøpte det. Har ikke begynt enda, så vi får se Tror heller ikke affirmasjoner og slikt funker så bra for meg. Men tror det andre kan hjelpeSniker. Syns kurset var verdt pengene, men det var ikke alt som var for meg. Syns det var fint med forklaring i det fysiske rundt hva en fødsel er og hvordan kroppen fungerer. Jeg tok med meg pusteteknikker og positiv tankegang, noe som hjalp meg under styrtfødsel forrige uke uten særlig smertelindring. Men lydfilene og affirmasjoner ble for alternativt for oss, så det hopper vi over.
Jeg er også mest intr. i pusteteknikkene. Tenker du at kurset da ikke er verdt pengene for min del, og at jeg heller kan lære om pusteteknikker andre steder på nettet?Sniker. Syns kurset var verdt pengene, men det var ikke alt som var for meg. Syns det var fint med forklaring i det fysiske rundt hva en fødsel er og hvordan kroppen fungerer. Jeg tok med meg pusteteknikker og positiv tankegang, noe som hjalp meg under styrtfødsel forrige uke uten særlig smertelindring. Men lydfilene og affirmasjoner ble for alternativt for oss, så det hopper vi over.
Sniker. Syns kurset var verdt pengene, men det var ikke alt som var for meg. Syns det var fint med forklaring i det fysiske rundt hva en fødsel er og hvordan kroppen fungerer. Jeg tok med meg pusteteknikker og positiv tankegang, noe som hjalp meg under styrtfødsel forrige uke uten særlig smertelindring. Men lydfilene og affirmasjoner ble for alternativt for oss, så det hopper vi over.
Jeg fikk endelig bestemt meg og kjøpte det. Har ikke begynt enda, så vi får se Tror heller ikke affirmasjoner og slikt funker så bra for meg. Men tror det andre kan hjelpe
Kun pusteteknikker kan man jo finne på nett eller spørre jordmor om. Min jordmor var kjent med «oppover-» og «nedoverpusten» som brukes i Positiv Fødsel, så den kunne jo jeg bare lært av henne. For min del var det verdt det pga helheten, selv om jeg hoppet over lydfilene og affirmasjonene.Jeg er også mest intr. i pusteteknikkene. Tenker du at kurset da ikke er verdt pengene for min del, og at jeg heller kan lære om pusteteknikker andre steder på nettet?