Erfaring med kort livmorhals?

Twinkle

♥Februar 2015♥
Februarlykke 2015
Aprillykke 2016
Fikk påvist kort livmorhals på tirsdag og ble lagt inn men fikk lov og dra hjem på torsdag dersom jeg holdt meg mest mulig i ro. Jeg er 32+3 og får Lutinus frem til uke 34+0.

Dere som har fått påvist dette, hvor langt tid tok det før dere fødte og gikk dere frem til termin? Har jo såklart ikke lyst at babyen vår skal bli født prematur. Følte jeg fikk litt lite informasjon på sykehuset, det eneste de sa var at hadde jeg ikke kommet inn hadde jeg nok født i løpet av 2 uker. Livmorhalsen min er på 1,4 cm.

Jeg hadde avflatet livmorhals uke 34. Men fødte uke 38. Så jeg gikk fire uker med avflatet livmorhals. Hadde kort fødsel siden jeg da kom inn med 5 cm når riene begynte :)

Jeg fikk påvist for kort livmorhals i uke 32. Ble lagt inn på sykehus med streng sengeleie i 2 uker, fikk lungemodningssprøyte og legene var overbevist om at jeg kom til å føde når som helst. I uke 34 fikk jeg dra hjem. Var kanskje litt mer aktiv enn jeg hadde liv til, men måtte likevel settes i gang i uke 38+2 :p

Jeg ble også lagt inn i uke 34 men ble sendt hjem dagen etter og skulle være i ro frem til uke 37 :)

Takk for erfaringer :D Håper snuppa vil holde seg inne så lenge som mulig :)

Fikk påvist kort livmorhals på tirsdag og ble lagt inn men fikk lov og dra hjem på torsdag dersom jeg holdt meg mest mulig i ro. Jeg er 32+3 og får Lutinus frem til uke 34+0.

Dere som har fått påvist dette, hvor langt tid tok det før dere fødte og gikk dere frem til termin? Har jo såklart ikke lyst at babyen vår skal bli født prematur. Følte jeg fikk litt lite informasjon på sykehuset, det eneste de sa var at hadde jeg ikke kommet inn hadde jeg nok født i løpet av 2 uker. Livmorhalsen min er på 1,4 cm.

Jøss! Helt like historier vi jo!!! Lå inne på syke huset i uke 32 +3 og fikk bekreftet kort livmorhals! Min var på 2,3, lå der i to døgn og går nå på lutinus ;) siste pille i dag da jeg er 34 i kveld! Var på kontroll forrige uke og den har lukket seg til 3 cm, men er mye i ro og gjør veldig lite ;) De mener at jeg kan gå til igangsettelse i uke 38 <3

Jøss! Helt like historier vi jo!!! Lå inne på syke huset i uke 32 +3 og fikk bekreftet kort livmorhals! Min var på 2,3, lå der i to døgn og går nå på lutinus ;) siste pille i dag da jeg er 34 i kveld! Var på kontroll forrige uke og den har lukket seg til 3 cm, men er mye i ro og gjør veldig lite ;) De mener at jeg kan gå til igangsettelse i uke 38 <3
Jøss, så snålt :D Hihi. Bra at lutinus og hvile har hjulpet :D Kan jeg spørre hvorfor du blir satt i gang i uke 38? Skal på kontroll igjen på tirsdag, veldig spent :)

Jøss, så snålt :D Hihi. Bra at lutinus og hvile har hjulpet :D Kan jeg spørre hvorfor du blir satt i gang i uke 38? Skal på kontroll igjen på tirsdag, veldig spent :)

Vi mistet vår lille jente i uke 39+1 sist, så nå ville de ha litt kontroll under fødsel ;)

Vi mistet vår lille jente i uke 39+1 sist, så nå ville de ha litt kontroll under fødsel ;)
Nei, huff. Så godt dere blir passet på nå :) Er nok betryggende for deg :)

Nei, huff. Så godt dere blir passet på nå :) Er nok betryggende for deg :)

Ja nå er de fantastiske, vi er liksom inne i de verste ukene mtp psyken ;) Passer veldig godt på oss ;)

Her ble det påvist i uke 28. Hu ble født i uke 38. Og jeg ble så gal at etter uke 32 greide jeg ikke å holde meg i ro lengre. Jeg husker ikke akkurat hvor kort den var. Men der ble lagt inn flere ganger pga det.

Back
Topp