Fikk brev fra gynekologen min i dag. Jeg er henvist videre til sykehuset for konisering. Var først hos gynekolog fordi jeg syns babylaginga drøyer veldig. Tok samtidig celleprøve som viste misstanke om celleforandringer. Måtte tilbake æ ta biopsi og fikk nå beskjed om at det er påvist celleforandringer og at jeg må koniseres.
Kjenner at jeg får helt panikk, for jeg er 41 år og vi har prøvd i over 1 år å få et barn sammen. Hvis jeg nå først må vente på konisering og deretter vente 6-12 mnd før vi prøver igjen så føler jeg at hele babydrømmen blir knust pga jeg blir for gammel
Hva skjer hvis man blir gravid før man får gjennomført koniseringen? Og hva skjer hvis man blir gravid kort tid etter konisering?
Hoff.....nå følte jeg at livet gikk litt i grus
Kjenner at jeg får helt panikk, for jeg er 41 år og vi har prøvd i over 1 år å få et barn sammen. Hvis jeg nå først må vente på konisering og deretter vente 6-12 mnd før vi prøver igjen så føler jeg at hele babydrømmen blir knust pga jeg blir for gammel
Hva skjer hvis man blir gravid før man får gjennomført koniseringen? Og hva skjer hvis man blir gravid kort tid etter konisering?
Hoff.....nå følte jeg at livet gikk litt i grus

Da håper jeg at jeg får time raskt så vi slipper å vente så lenge med videre prøving.