Erfaring med Kaxs?

linegj

Glad i forumet
Sommerfuglene 2017
Noen som har erfaring med merke Kaxs fra Kappahl? Har sett både på regnklær og Protex skallklær derifra, men usikker på om det er bra eller ikke

Var fornøyd med regntøy til 2-åring i alle fall. Men gikk over til Kattnakken når vi skulle ha nytt, for da var det så utplukket på str på alle butikkene i nærheten.

Flere barn på jobb, bhg, som har klær fra Kaxs og de funker like bra som dyrere merker. Men viktig at man ser på hva og at str er riktig. Har hatt barn med dyre reima, hestra ol votter som blir våte med en gang, men også billige votter som har blitt det samme. Se etter vannsøyle, fasong, størrelse, og bruk litt fornuft når du skal kjøpe klær. Regnvotter f.eks har en tendens til å være store i str, da må man ikke kjøpe første og beste. Se hva som passer barnet, slik at det får brukt hendene ute.

Var fornøyd med regntøy til 2-åring i alle fall. Men gikk over til Kattnakken når vi skulle ha nytt, for da var det så utplukket på str på alle butikkene i nærheten.
Flere barn på jobb, bhg, som har klær fra Kaxs og de funker like bra som dyrere merker. Men viktig at man ser på hva og at str er riktig. Har hatt barn med dyre reima, hestra ol votter som blir våte med en gang, men også billige votter som har blitt det samme. Se etter vannsøyle, fasong, størrelse, og bruk litt fornuft når du skal kjøpe klær. Regnvotter f.eks har en tendens til å være store i str, da må man ikke kjøpe første og beste. Se hva som passer barnet, slik at det får brukt hendene ute.

Takk for svar! Greit å høre om folk har positive erfaringer før vi tester ut! Da skal vi prøve å se om det passer jenta vår :-)

Kaxs er jeg fornøyd med.:) Liker at regntøyet kan kneppes inn og ut i sidene. Litt stor i størrelsen, syns jeg. Men ikke noe av betydning.

Takk for svar! Gjelder dette både regntøy og Protex? :-) hvilke merker foretrekker dere?

Skallklærne synes jeg var fryktelig stivt. Vi brukte det derfor ikke så mye, så kvaliteten vet jeg ikke så mye om. Virka helt greit, ingenting mer.
Regntøy bruker vi ikke, så ikke prøvd.

Back
Topp