Erfaring med kamik sko?

Jeg har erfart at de er gode å varme tl å begynne med, men innersoen ( hvis den er uttagbar )blir fort slitt.
Skoen bør også impregneres med jevne mellomrom, spsiellt i overgangen mellom gummi og stoff. Har sett flere eksempler på at de blir lekk der.
Og husk å ta ut inneskoen hver kvled, så denne rekker å tørke skikkelig, for i.o.m skon er gummiert utenpå, så blir det kondens, og innerskoen blir fuktig

Hva vil "til å begynne med" si? Gutten vår vokser jo veldig i beina, og vil nok bare bruke skoene denne vintersesongen.. men jeg håper jo at sko som er såpass dyre varer frem til våren...

Dytter litt på denne jeg..

vi kjøpte disse:

så vi håper de funker. grunnen til at vi kjøpte med gummi helt opp er at det pleier og være våt vinter her på vestlandet.
så han har noen andre vintersko som han skal bruke på tørrere dager.

Har hatt Kamik sko til snuppa og syntes de var kjempe bra. Hun var aldri kald eller våt på foten. Blir skoene fuktig eller litt våte så tørker de veldig fort da man kan ta ut foret. Funket kjempe bra her vi bor siden det nesten aldri er ordentlig vått her.

ORIGINAL: mammalykke2

Hva vil "til å begynne med" si? Gutten vår vokser jo veldig i beina, og vil nok bare bruke skoene denne vintersesongen.. men jeg håper jo at sko som er såpass dyre varer frem til våren...

De holder nok fint da.[:)]
Hadde en i barnehgen der jeg jobber, som hadde sine hele vintern, og som høstsko mot begynnelsen av neste vinter, og da lakk de om bare det...

ORIGINAL: Snuppo og Sneipen

vi kjøpte disse:

så vi håper de funker. grunnen til at vi kjøpte med gummi helt opp er at det pleier og være våt vinter her på vestlandet.

Den har frøkna hatt siden i fjor høst og har kun hatt en sokk eller strømpebukse på føttene og er like god og varm. Hu velger selv de framfor andre sko og støvler så regner med de er gode å bruke siden hu liker best rosa[8D] Vi er vertfall kjempe fornøyd med de[:D]

ORIGINAL: Knerthen

vi kjøpte disse:

Den har frøkna hatt siden i fjor høst og har kun hatt en sokk eller strømpebukse på føttene og er like god og varm. Hu velger selv de framfor andre sko og støvler så regner med de er gode å bruke siden hu liker best rosa[8D] Vi er vertfall kjempe fornøyd med de[:D]

ORIGINAL: Knerthen

vi kjøpte disse:

Godt å høre, for kjøpte de til mini i stad[:D].

Back
Topp