Erfaring med hormonspiral?

BabyLykke2014&2017

Elsker forumet
Julibarna2014
Hei dere. Nå trenger jeg litt råd :)

Har hatt hormonspiral (mirena) siden juni 2015. Har ikke hatt noen form før blødning eller mens "murringer/smerter siden juli. Ikke tegn til det en gang. Nå de siste 2 ukene har jeg fått ubehag/smerter i nederste del av magen som kommer I små "tak". Det kan minne om mens"murringer". Igår hadde jeg en liten blødning (ikke mye, men litt). Er det grunn til bekymring? Er dette vanlig med hormonspiral eller kan det være noe gale?

Hei dere. Nå trenger jeg litt råd :)

Har hatt hormonspiral (mirena) siden juni 2015. Har ikke hatt noen form før blødning eller mens "murringer/smerter siden juli. Ikke tegn til det en gang. Nå de siste 2 ukene har jeg fått ubehag/smerter i nederste del av magen som kommer I små "tak". Det kan minne om mens"murringer". Igår hadde jeg en liten blødning (ikke mye, men litt). Er det grunn til bekymring? Er dette vanlig med hormonspiral eller kan det være noe gale?
Det høres ikke unormalt ut. Jeg har hatt mirena kun siden november, men har hatt mensen stortsett siden da. Kun korte opphold men med småblødninger hver gang jeg får slik murring og stikking. Ustabile småblødninger er vel normalt med spiral. Iallefall det første halve året. Du har vel akkurat når 6 mnd så ville ikke blitt bekymra. Ikke alle som mister mensen heller ved spiral.

Back
Topp