erfaring med homoepatmedisiner

lille iskaffe

Forumet er livet
noen som har erfaringer med dette? positive/negative.
Snuppa har fått 4 pencilin kurer siden jul så jeg vurdere dette.Immunforsvaret er nok bånn i bøtta.[&:]

Ja, men for kolikk da.
Og det var det eneste som hjalp.
Kiropraktorer osv. var bare bortkastet

ORIGINAL: MissOLD!

jeg,men depresjoner er kansje ikke det barnet skal behandles for[8D]

hehe, nei[:D]

Jeg har fått det i mange år. For mamma er homeøpat så når jeg er syk går jeg til mamma..
Det er litt opp og ned om det har hatt effekt. Men når jeg har blitt akutt dårlig ved f.eks. matforgiftning eller vepsestikk eller kvalme og sånt har hun som regel klaffet som bare det med en gang[:)]
Hun har behandlet mange barn for kolikk og søstern min for brystbetennelse (tok 1time så var hele betennelsen borte[:)])
Jeg har ihvertfall stor tro på dette[:)][:)]

vi har en gutt som var mye tett og gikk mye på penecellin, så tok svigers han med til en hompat dette hjelp , fikk en helt annerledes gutt, hatt 2 kurer pga spruken trommehinne, men ikke bronkitt lengre , han fant ut det var melke allergi, noe som legene ikke har funnet ut. ertil å anbefale

Har fått for allergi og menssmerter. Funket kjempebra!

dytt

Anebafaler deg veldig å ta henne med til fotsoneterapi/refleksolog,det har god effekt på de aller fleste og spesielt barn er min erfaring. Men man må jo vite litt om behandleren på forhånd,for det er ikke alle som er like flinke. Som i alle andre yrker [;)]
Det eneste du i så fall har å tape på det er tiden og pengene som det har kostet å prøve det!
Har forresten veldig god erfaring på mine to barn [:)]

Bare positivt å si om naturmedisiner!!

Ta kontakt med en dyktig homeopat og jeg er ikke i tvil at snuppa di ville ha blitt bedre av å bruke naturmedisiner. Er faktisk mye lettere å behandle små barn, siden di ikke er fulle av skit som oss voksne.

http://www.nhl.no/

noen fler?

Back
Topp