erfaring med H&M klær..

AB

Forumet er livet
jeg har ryddet i klærene mine i dag. Å 4-5 av toppene og genserene mine fra H&M er fulle av små hull. 2 av de toppene er relativt nye, derfor er det utrolig kjipt at de allerede er ødelagte. Er det andre som har samme erfaring? eller er det bare jeg som er så utrolig uheldig. Det er bare H&M klærene som har hull.
man får kanskje hva man betaler for[8|]

Jeg også får slike, men har funnet ut at det mest sannsynlig er noe i vaskemaskina[&:]

ORIGINAL: Destiny85

Jeg også får slike, men har funnet ut at det mest sannsynlig er noe i vaskemaskina[&:]

ja, har tenkt på det. Men da skulle jo de hullene kommet i andre topper enn bare H&M sine[8|]

Ja,faktisk.Jeg har erfart at spesielt t-skjorter og langermede topper går utrolig lett opp i sømmen.Noen er det også som du sier hull på..Merkelig det der..Mange kommer fra H&M..[:@]

min erfaring med overdeler fra h&m er at de samtlige rakner i sømmene under armene..å jeg behandler de klærne på akkurat samme måte som resten som det ikke er huller under armene men som er kjøpt fra andre butikker..bh'r kjøper jeg kun fra Lindex, de holder i alle fall spilene på plass vask etter vask..de h&m bh'ene jeg har hatt har holdt på spilene en kort stund så har de tyti ut og gnagd meg under armen...

man får nok det man betaler for ja

Jeg bruker mye H&M klær både til meg selv og barna, og kvaliteten er ikke noe dårligere på klærne derfra enn fra andre dyrere merker....

ORIGINAL: *Susanne83*

Ja,faktisk.Jeg har erfart at spesielt t-skjorter og langermede topper går utrolig lett opp i sømmen.Noen er det også som du sier hull på..Merkelig det der..Mange kommer fra H&M..[:@]

og barneklær[:'(] kjøpte masse klær til lillegutt på h&m og så og si alle var det et lite hull langs sømmen eller lignende, men har bare opplevd det fra en spessiel butikk

ORIGINAL: *Susanne83*

Alle mine singletter uansett hvor det er kjøpt hen får sånne hull i sidene.. Tror det er for at jeg drar i dem hele tiden :P

ja når du sier det, så la jeg merke til at lynet Mc queen-genseren til Endre er full av små hull. Han fikk den i oktober. Har ikke brukt den SÅ mue heller[&:][&:]

Har samme erfaring. Alle toppene mine fra HM har slike små hull, men ingen andre. Behandler alle klærne likt.

ORIGINAL: NumNum

Har samme erfaring. Alle toppene mine fra HM har slike små hull, men ingen andre. Behandler alle klærne likt.

sign

Når dere sier det så stemmer det her også, kanskje de har gått ned på kvalitet i stedet for å gå opp i pris, måtte sjekke noen topper og det er bare HM klærene dette gjelder - merkelige greier[:-]

Jeg har ikke noe negativt å si om H&M!
Både jeg, barna og sambo har hatt en del klær derfra, og har. Og aldri opplevd at det blir hull i klær sånn uten videre.

ORIGINAL: Qvissi

Når dere sier det så stemmer det her også, kanskje de har gått ned på kvalitet i stedet for å gå opp i pris, måtte sjekke noen topper og det er bare HM klærene dette gjelder - merkelige greier[:-]

...ja faktisk[:-] ...ikke tenkt på det før nå, men det stemmer[:D][:D][:D]

Kjøper en del klær til barna fra HM. Har ikke hatt noen problemer med kvaliteten på klærne.

Eneste jeg synes er litt kjedelig med gensere og trøyer er at de blir veldig fort stygge i halsen. Det er som regel en gang i vaskemaskina og trommelen så er de skrumpet inn liksom.[8|]

Har masse H&M både til meg selv og ungene.. Aldri opplevd at de har dårlig kvalitet. Eneste er at de fort kan falme i fargen hvis man vasker dem ofte. Ellers er jeg ganske så fornøyd med H&M, jeg. 

Både jeg og snuppa har en del klær fra hm.
Har klær som er mange år gamle også og som er like fine.

Aldri vært plaga med hull eller sømmer.

ORIGINAL: Bdancer

aldri vært borti.. har masse hm klær...

Back
Topp