Erfaring med gravidputer

Mintybreeze

Andre møte med forumet
Er det noen som har erfaring med bruk av gravidputer for å sove om natten? Hvilke har du, og kan den anbefales? Har sett at det finnes flere ulike. Men finner ikke så mye informasjon om erfaringer på de ulike! :)

Jeg låner bbhugme av en venninne. Det virker som alle andre elsker den, men jeg er ikke så fan. Synes jeg får mer vondt i ryggen av å bruke den. Men kan hende det blir bedre etterhvert som jeg får ordentlig mage.

Jeg har bbhugme, den er genial fordi jeg kan ligge halvveis over den med magen ned. Sover kjempedårlig på rygg, ender med armene over hodet også sovner de.. Så våkner jeg av sovende armer :confused:

Har også bbhugme, bestilte den for ikke så lenge siden. Eeelsker den! :D

Bbhug me, brukes om natten.
Kjøpte sist svangerskap, pga veldig bekkenløsning.
Var da 100% sykemeldt fra uke 16. Med fysioterapi hver uke på slutten av svangerskapet.
Så begynte å bruke den tidlig denne gangen.
Delvis for å forebygge. Og lettere å holde seg på siden om natten, man bør jo ikke ligge på magen eller ryggen.

Lurer og på om jeg må skaffe meg noe. Ligger med 3 puter nå :p

Jeg har unami dreamgenii, som jeg har lånt fra en venninne. Knotete å sove med, sover urolig og snur meg mye.. så den delen man ligger på er fryktelig upraktisk. Må reise meg helt opp å flytte om på alt når jeg snur meg. Syntes også den er for smal, har stort mellomrom mellom lårene så knærne går i hverandre selv med puten mellom beina. Blir så sliten i hoftene, så jeg sover med vanlig pute mellom beina:cat:

Bbhugme...samboer stjeler den fra meg til tider og elsker den, jeg er også veldig fan da den hjelper meg å ligge korrekt i forhold til bekkenet. Har fått tips fra jordmor og andre nybakte mødre at den hjalp med forebygging.

Jeg er ganske overbevist nå om at jeg skal ha meg en bbhugme :) jeg husker jeg slet sånn med søvnen sist, blant annet fordi jeg liker å ligge delvis på siden/magen. Så jeg skal få skaffet meg en så raskt som mulig nå, sliter en god del med bekkenet allerede :P

Jeg er ganske overbevist nå om at jeg skal ha meg en bbhugme :) jeg husker jeg slet sånn med søvnen sist, blant annet fordi jeg liker å ligge delvis på siden/magen. Så jeg skal få skaffet meg en så raskt som mulig nå, sliter en god del med bekkenet allerede :p

Jeg sover også helst på magen/siden, så bør sikkert også skaffe meg en slik når jeg ikke lenger klarer å ligge på magen :)

Jeg har en BBhugme som jeg brukte ved forrige svangerskap, den gjorde at jeg sov ekstremt mye bedre utover i svangerskapet. Slet med bekkenløsning da og gjør det denne gangen også. Samboer også syns den var digg å sove med siden den er ganske kjølig å ha inntil kroppen.

bbhugme! bruker den når jeg sover og sitter i sofaen. Den har vært fantastisk for min del, og sover mye bedre. Ligger å holder rundt den, og får mye bedre sovestillinger. :)

Back
Topp