Erfaring med graviditet etter fjerning spiral, har jeg linjesyn eller ser dere noe her? På forhånd takk♥️

HereWeGoAgainx4

Betatt av forumet
☀️Påskeliljene 2026☀️
Hei, jeg er så i tvil her nå. Fjernet spiral 6.juli og hadde det ikke vert for denne detaljen hadde jeg uten tvil trodd jeg var gravid ut ifra symptomene. Men nå kjenner jeg jo ikke kroppen min og tenker jeg overtenker.

Tok en test igår som var blendahvit. Tok en i dag og jeg føler jeg kan skimte noe. Ser dere noe eller har jeg bare linjesyn?

Vedlegg

• IMG_2910.jpeg
    IMG_2910.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 128
  • IMG_2909.jpeg
    IMG_2909.jpeg
    1 MB · Visninger: 126
Hei, jeg er så i tvil her nå. Fjernet spiral 6.juli og hadde det ikke vert for denne detaljen hadde jeg uten tvil trodd jeg var gravid ut ifra symptomene. Men nå kjenner jeg jo ikke kroppen min og tenker jeg overtenker.

Tok en test igår som var blendahvit. Tok en i dag og jeg føler jeg kan skimte noe. Ser dere noe eller har jeg bare linjesyn?
Jeg kan se noe

Spennende! Tatt ny test?
Hvilken type spiral hadde du? Kult om du allerede er blitt gravid :woot: Jeg skimter noe!
Jeg hadde hormonspiral som ble fjernet i juni. Blødde under første eggløsning :smiley-ashamed004

Ser strek❤️

Spennende! Tatt ny test?
Hvilken type spiral hadde du? Kult om du allerede er blitt gravid :woot: Jeg skimter noe!
Jeg hadde hormonspiral som ble fjernet i juni. Blødde under første eggløsning :smiley-ashamed004
Klarte jo ikke dy meg og tok ny nå..jeg ser strek altså (sånn at jeg tør vise samboer) men den er vanskelig å få på bilde. Jeg hadde Mirena (?)

Vedlegg

• IMG_2935.jpeg
    IMG_2935.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 66
Ser også strek! Gratulerer!
Ble selv gravid rett etter fjerning av spiral, og er nå 11+6. Hadde mest sannsynlig fjerning av spiral samme dag som eggløsning, og den satt! Hadde kobberspiral, men mirena er vel hormonspiral? Så spennende at det gikk med en gang likevel!

Back
Topp