Erfaring med Gonal-F?

Storken88

Forelsket i forumet
Novemberbarna 2021
Jeg har brukt dobbelkur med Letrozol samt Ovitrelle og Lutinus i 3 runder nå. Sannsynligvis hadde jeg nettopp en kjemisk.

Nå skal jeg prøve Gonal-F 75mg injeksjon hver kveld i 8 dager. Skal på kontroll dag 8 for å se om jeg må gå lengre og når Ovitrelle skal settes.

Noen som har god erfaring med dette?

Vi skal henvises til Ivf, men må først få svar på spermprøve som mannen har time til i mars.

Vi har 1 barn helt naturlig, men etter MA i juni ble det oppdaget at jeg har Pcos.

Jeg har brukt gonal-F både i forbindelse med slik stimulering du skal ha nå, og i forbindelse med IVF-forsøket vi nå holder på med.

Vet ikke helt hvilke erfaringer du er på jakt etter eller hva du lurer på, men jeg synes det var helt uproblematisk å gå på dette.

Jeg har brukt gonal-F både i forbindelse med slik stimulering du skal ha nå, og i forbindelse med IVF-forsøket vi nå holder på med.

Vet ikke helt hvilke erfaringer du er på jakt etter eller hva du lurer på, men jeg synes det var helt uproblematisk å gå på dette.

Når du brukte det uten Ivf, brukte du andre støttemedisiner samtidig?

Er det ok å sette sprøyten annen hver gang på hver side?

Når du brukte det uten Ivf, brukte du andre støttemedisiner samtidig?

Er det ok å sette sprøyten annen hver gang på hver side?
Brukte det i august og september tror jeg, og da med en dose på 50 IE. Nå fungerte ikke det for vår del, men jeg fikk eggløsning av det, så sånn sett gjorde det jobben sin. Brukte det sammen med metformin pga at jeg har PCOS, og så satte jeg ovitrelle. Ingen støttemedisiner utover det.

Har også brukt det for å stimulere frem egg til IVF, da med en dose på 125 IE per dag.

Og ja, det har ingenting å si hvilken side du setter den på. Bare å bytte på om du vil det:happy:

Brukte det i august og september tror jeg, og da med en dose på 50 IE. Nå fungerte ikke det for vår del, men jeg fikk eggløsning av det, så sånn sett gjorde det jobben sin. Brukte det sammen med metformin pga at jeg har PCOS, og så satte jeg ovitrelle. Ingen støttemedisiner utover det.

Har også brukt det for å stimulere frem egg til IVF, da med en dose på 125 IE per dag.

Og ja, det har ingenting å si hvilken side du setter den på. Bare å bytte på om du vil det:happy:

Takk for svar! Jeg skal bruke 75 IE hver dag. Håper dette er det som skal til! :happy:

Back
Topp