Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja var det jeg trodde. Sendte de mail, og de konkluderte så å si med at det måtte være miljøet i livmoren min og at jeg burde sende mensprøveDilemmaet med bedrifter som Frøyaklinikken er at det er lite av det de gjør of anbefaler som er evidensbasert og vitenskapelig bekreftet. Det betyr ikke at det ikke kan hjelpe, men det er lite bevis for at det gjør det.
Til Hellas eller tar de imot også? For all del, jeg har selv sendt mensprøve med funn og uten effekt av behandling. Man vil jo så gjerne at det skal funke. Uansett mener jeg å ha lest at forum ivf i Athen ikke anbefaler å sende mensprøve fordi postgangen eller toll eller noe har blitt så treg at prøven er ødelagt før den kommer frem. Bør dobbeltsjekkes for jeg er litt usikker.Ja var det jeg trodde. Sendte de mail, og de konkluderte så å si med at det måtte være miljøet i livmoren min og at jeg burde sende mensprøve
Ja sende til Hellas ja, men jeg ønsker ikke ta den prøven uansett da verken klinikken eller gynokologen min mener det er vitenskapelig bevist at det funker. Men er som du sier at man ønsker sjekke altTil Hellas eller tar de imot også? For all del, jeg har selv sendt mensprøve med funn og uten effekt av behandling. Man vil jo så gjerne at det skal funke. Uansett mener jeg å ha lest at forum ivf i Athen ikke anbefaler å sende mensprøve fordi postgangen eller toll eller noe har blitt så treg at prøven er ødelagt før den kommer frem. Bør dobbeltsjekkes for jeg er litt usikker.
Signerer denne! Etter 3 innsett, der de endte med kjemisk, MA og negativt, ble jeg gravid på 4. er i uke 14 nå. Om det er pga akupunktur og kosttilskudd fra Frøya klinikken, eller om det er tilfeldig det er vanskelig å si. Jeg velger å tro at det hadde betydningEnig med Høsteple, man vet liksom ikke!
Jeg gikk til Frøyaklinikken I forkant av det siste innsettet mitt i fjor høst, og jeg endte faktisk med å bli gravid Jeg ønsket å prøve det fordi jeg hadde 5 mislykkede forsøk bak meg, og ville bare prøve hva som helst..
Om det hadde noe for seg vet jeg jo ikke, men det gjorde hvertfall noe med stressnivået mitt. Følte meg alltid bedre etter å ha vært der! Gikk dit til ca uke 10 i svangerskapet!