Erfaring med flate brystvorter???

~StRaToS~

Forumet er livet
Jeg er så redd for å ikke kunne amme nr.2 også[&o]
Hadde store problemer med brystvorta som faktisk er helt flat, den stikker ikke innover eller utover.
Dette gjør da at ungen ikke får brystvorta inn i munnen.
men førstemannen måtte jeg pumpe for å kunne gi det i flaske..

Jeg prøvde alt på sykehuset...jeg dro og nappet i den, jeg prøvde  den plastikk greia som man legger over brystvorta så den skal ta form, men ingenting hjalp.
Jeg vil såååå gjerne amme, men er redd jeg må pumpe/gi mme igjen.

Er det noen med samme "problemet" som kanskje kunne ha gitt meg noen råd??
 
beklager men kan ikke hjelpe deg med det.. men kan du ikke spørre jordmor eller ammehjelpen.. det må fins en mulighet for at du kan amme.. masse lykke til..
 
Jeg har en innadvendt brystvorte som ikke kunne trekkes ut-hvis du forstår[;)] Ved hjelp av en melkeoppsamler ble det skapt vakum slik at den "kommer ut"-min kjære kjøpte feil....heldigvis!![:D] Den kan nå trekkes ut slik at junior får fatt, han må jobbe litt ekstra men det skader jo ingen. Forstod du?
 
Jeg har "masse" melk så jeg pumper og gjemmer til dårlige tider.... blir junior sulten mens jeg pumper er brystvorten allerede sutteklar-mye lettere for ham å ta den.
 
Ønsker deg lykke til  
 
 
 
 
 
 
 
Hva er en melkeoppsamler???

Jeg har kjøpt en sak fra avent der det skapes vakuum over brystvorta og den skal trekkes ut,
men det hjelper ikke.
Man ser nesten ikke forskjellen...
 
ORIGINAL: ~StRaToS~

Hva er en melkeoppsamler???

Jeg har kjøpt en sak fra avent der det skapes vakuum over brystvorta og den skal trekkes ut,
men det hjelper ikke.
Man ser nesten ikke forskjellen...

 
Godt spørsmål....mener den heter det, ble kjøpt på sykehusapoteket-de har jo alt...[;)] Var iallefall fra medela husker jeg-ammetåka slår til igjen...beklager....[:'(] Denne her skal faktisk egentlig bare beskytte brystet, samt samle opp melk....funka helt supert for meg, JM var så imponert, skulle kjøpe noen selv å ha liggende sa hun[:)]
 
Back
Topp