Sinsengullet
Betatt av forumet
Lurer på å invistere i en flaskevarmer da det går mye i morsmelkerststning her. Noen som har erfaring? Smart eller bare bortkastet penger? Har avent flasker.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ok. Takk for responsen! Vi bruker mikro hjemme, men i bil og på steder vi ikke har tilgang til mikro lurer jeg på om flaskevarmer kan være noe. Nå bruker vi en del termos med varmt vann, og det funker rimelig greit.gubben kjøpte flaskevarmer nesten som en av de første tingene som ble kjøpt før bebisen ble født og her har den aldri blitt brukt jeg har ikke gitt han mme, men har fått flaske med mm titt og ofte siden han virker litt puppelei til tider, men mye enklere med mikro eller noe vil jeg tro
Ja til det bruker vi også termos eller nå når vi har vært på lengre bilturer i sommer har vi brukt vannkoker i bilen men en slik flaskevarmer er sikkert en veldig god investering for noen men for oss var det bortkastede penger dessverreOk. Takk for responsen! Vi bruker mikro hjemme, men i bil og på steder vi ikke har tilgang til mikro lurer jeg på om flaskevarmer kan være noe. Nå bruker vi en del termos med varmt vann, og det funker rimelig greit.
Skal ikke morsmelk varmes i mikro? Det har vi ikke fått med oss. Hvor rask er flaskevarmeren? Bruker du den kun hjemme, eller på tur etc?Jeg har avent sin flaskevarmer og er veldig fornøyd! Mm skal jo ikke varmes i mikro.
Fungerer den slik at den holder melka varm? Lillegutt kan noen ganger bruke lang tid på et måltid og nå bruker vi kjele med varmt vann i.. Men liker egentlig ikke kombinasjonen baby og kjele med kokende vann.Er noe med ujevn oppvarming og at den mister noen immunologiske egenskaper og næringsstoffer tror jeg...
Bruker min mest hjemme. Fullammer men mini får bittelitt pumpet mm med dvitamindråper på kvelden av pappaen så får han og bidra litt
Den er ganske rask, tar vel 2 min kanskje.. kommer nok ann på hvor mye du skal varme
Det gjør denFungerer den slik at den holder melka varm? Lillegutt kan noen ganger bruke lang tid på et måltid og nå bruker vi kjele med varmt vann i.. Men liker egentlig ikke kombinasjonen baby og kjele med kokende vann.