Erfaring med flasker

MOogBønna

Forelsket i forumet
God formiddag jenter! :P

Vi har hatt nok en trøblete natt med skriking-sikker på jeg har gått en mil tilsammen[8|][;)]

Fikk ikke til å amme fordi Oliver sliter med sugeteknikken - og han sliter like mye med flaska. Slafser, glipper og kaver bare mere med og får masse luft i magen. Bruker ca tre kvarter på 120 ml... Nå bruker vi dr.browns wide-nekc flasker (og litt avent sine) Men så lurer jeg på om han kanskje tar de "vanlige" tynne flaskesuttene bedre...
Hva bruker dere? Noen anbefalinger? Flere som har barn som kaver med flaska?
Råd og tips tas i mot med stoor takk.. [;)]

Hei jeg var hos barnelege med Thea pga av kollikk og forklarte hvordan ho spiste av flaska, og ho kava like mye som hos deg. Fikk beskjed om at ho var en luftsluker og fikk beskjed om å ha maten klar og gjerne vekke ho før ho våknet hvis ho sov veldig lenge, slik at ho ikke var kjempe sulten. Det fungerte[:D] Vi bruker Dr Browns med de smale tuttene. Håper det ordner seg for deg. Barnelegen her mente i hvertfall at det kom pga av at ho var så kjempe sulten,

ORIGINAL: missy1984

bruker dr brown her kjempe fornøyd med de[:D] er sånn antikolikk flasker det og[:D]

hallo =)

Bruker DR brown her også.. Er knallfornøyd med de.. :) Men kjøpte en MAM flaske for ikke lenge siden når jeg var på butikken.: Var en her inne som brukte de, og tenkte jeg ville prøve en for gøy =) Synes han får veldig godt sugegrep på de.. Er litt annerledes tut på de.. Selvom han ikke har noe problem med flasker generelt synes jeg han sugde veldig bra på denne.

Var på barnas beste å kjøpte 4 dr.browns flasker med smal tutt i dag - og han suger definitivt bedre på de!! [:D] Skal ikke juble på forhånd, men kan ikke fatte og begripe at han skal få mer luft av de i allefall! Vi får vel svaret i løpet av noen dager vil jeg tro[;)] I tillegg spiser han mer melk av de - vi tror det betyr at det er mindre luft og dermed plass til mer mat [;)]

Back
Topp