Erfaring med First Price bleiene?

ORIGINAL: Kittekat

Tapebleiene er veldig bra, men trusebleiene må være laget til en fyrstikk. Får de ikke på tassen, en gang.[8D]

Motsatt her.. Her bare henger de og slenger!! Er så utrolig dumt, for jeg liker de godt..

har en veldig smal gutt så liker veldig godt trusebleiene. nå har han vært tørr på dagen i ca 1 år da, så bruker bare bleie på natta

bruker FP teipbleiene på natta, og trusebleiene på dagen.. har problem at de trusebleiene er litt store rundt magen

Jeg testet en pakke da de kosta 4,90 - for jeg tenkte at en femmer MÅ de da være verdt.
Og det er de.
Synes det luktet litt strammere av dem, og de føltes harde når det ble mye væske i dem - men ellers en helt grei bleie, altså.
Sverger dog til Libero allikevel [:)]

Kjempefornøyde. Bruker mest bare de. :)

Trusebleiene er litt for store rundt magen på snuppa mi, så de holder ikke på bæsjen, bare på tisset.

Ikke fornøyd med de, men veldig fornøyd med Landlord!:)

eneste vi brukte på eldstemann når hu kom i up&go-alderen. Minsten bruker tøybleier:) eg ANGRE på at eg ikkje brukte det på eldstemann.

Jeg har ikke noe barn selv, men jobber i BHG og har noen som bruker de der, Jeg synes ikke noe om de bleiene i stor str (2-3 år). Det er ett eller annet med passformen som gjør at når barnet beveger seg sklir bleien inn i baken på på en måte og det handler ikke om at bleien er for liten altså, det er ett eller annet med att den ikke er nok stretchi, men det er klart den kan sitte bra på ditt barn. Jeg merker stor forskjell på passformen på bleiene og barnet som har det på. Noen er som skapt for pampers mens for andre er helt umulig å bruke det pga at det renner rett gjennom. Vill også tilføye at first price er desidert den bleien som lukter mest så ønsker du å bruke det så skift regelmessig. Jeg anbefaler forøvrig som alterantiv Landlord og coop som gode billig merker  :) 

Likte ikke de så godt, liker bedre landlord sine. Med skjønne bamser på[:D]

Back
Topp