Erfaring med First Price bleiene?

Bizarre

Glad i forumet
Er det noen av dere fjonge damer som har testet First Price bleiene på deres små?
Jeg fikk gubben til å kjøpe en pakke idag av den minste størrelsen (7-14kg), men de er aaaaaltfor store ennå så blir en stund til før vi får testet dem ut.
Synest de virka bra og minna en del om Pampers-bleiene i "konsistensen".
Og så hjelper det jo også med de søte froske-motivene [;)]
Billige er de jo også, så om disse er brukende tror jeg nok jeg skal hamstre litt av dem når lillegutt blir større [:)]

Jeg er fornøyd med di iallefall, har di innimellom. Ikkeno gale med di[;)]

ORIGINAL: Bello

Jeg er fornøyd med di iallefall, har di innimellom. Ikkeno gale med di[;)]

vi brukte de litt da han var mindre,og de funket gull de[:)] Aldri hatt noen uhell med de

Jammen det høres jo flott ut, da tar jeg kjangsen og kjøper inn litt av de til senere bruk[:)]
Takk for svar jenter!

Tapebleiene er veldig bra, men trusebleiene må være laget til en fyrstikk. Får de ikke på tassen, en gang.[8D]

Her lakk de som ei sil, dessverre[:'(]
Hvis hun bæsjet, så fikk hun det smurt utover hele ryggen hver enda gang med de first price-bleine på seg[:'(]

Vi bruker Coop sine billige bleier. De er de eneste som holder tett hele natten. 

Vi har vært veldig fornøyde med de [:)]

Veldig fornøyd med dem og coop sine bleier[:D]

Var ikke fornøyd! Er derimot fornøyd med Coop-bleiene!

Bruker dem av og til på dagtid, men aldri på natta. Det er som å be om å få våt seng.

Vi prøvde dem, men var ikke helt happy. De funker på dagtid, men absolutt ikke på natta.

Snuppa fikk bleieutslett, så vi sluttet med de [:)]

Vi er veldig fornøyd med de!![:)]
Brukte de til snuppa, å bruker de til gutten..både tbleier og trusebleier[:)]

ORIGINAL: Bizarre

Er det noen av dere fjonge damer som har testet First Price bleiene på deres små?
Jeg fikk gubben til å kjøpe en pakke idag av den minste størrelsen (7-14kg), men de er aaaaaltfor store ennå så blir en stund til før vi får testet dem ut.
Synest de virka bra og minna en del om Pampers-bleiene i "konsistensen".
Og så hjelper det jo også med de søte froske-motivene [;)]
Billige er de jo også, så om disse er brukende tror jeg nok jeg skal hamstre litt av dem når lillegutt blir større [:)]

Vi har ikke prøvd de, for vi har et lager av lanlord-bleier som ble kjøpt inn før nyttår.
Men hvorfor hamstre first price-bleier nå? Er det ikke fast lavpris på de da? [:)]

Har ingen ærfaring med de men bruker landlord (rema 100) sine.
Lavpris bleier.

Back
Topp