Erfaring med farging av vipper?

Jeg har gjort det noen ganger, men føler ikke det er verdt pengene... Jeg trenger fortsatt maskaraen for å få de tykkere/fyldigere og lengere, og synes dessuten fargen forsvinner bare etter et par uker.
Ville heller lagt penger i vippe extension da! ;)

Jeg har prøvd den fra H&M, for maaaange år siden, men jeg er mørkhåret og hadde egentlig ikke behovet. Men det fungerte og holdt en mnd tid :)

Jeg gjør det innimellom, men bruker mascara for det. Å gjøre det i salong er ikke verdt pengene spør du meg. Brynene er noe helt annet:)

Jeg farger hos frisør. Veldig fornøyd med resultatet. Har prøvd hjemmefarging, men fargen ble så svak. Jeg bruker ikke mascara i det hele tatt, farging er det eneste jeg gjør.

Jeg farger hjemme når jeg ikke er gravid. Har ganske lyse vipper til vanlig, når jeg farger holder de seg svarte ca en måned. :)

Jeg farga både vipper og bryn i går ;) gjør dette ca hver 5 uke da jeg har kjempelyse vipper og bryn, betaler rundt 400,-. Hvis du skal ha extensions så bør du nok farge i tillegg så det går i ett :)

Fargar kun vipper når eg skal på badeferie, slik at eg slepp mascara på dagtid, ellers brukar eg mascara uansett for å få fylde:) Dei få gangane eg fargar, gjer eg det samtidig med bryna i salong, varar i 5-6 veker:)

Back
Topp