Erfaring med fødsel på Kalnes?

Happiness36

Forumet er livet
Himmelbarn
♡Junigull 2016♡
Marshmallows2021
Maisløyfene 2024
Junispirene24❤️
Har de pasienthotell og/eller lystgass?
Hvordan ble du ivaretatt av de som jobba der? Vi flytta til Indre Østfold i fjor, så har lite erfaring med Kalnes generelt. Føler meg tryggere på Ahus, som kan være et alternativ å søke meg til event.

Lurer jeg på også, sist jeg fødte var på Fredrikstad, men har ikke hørt noe negativt og dem få jeg hvet om som har født der er fornøyde ihvertfall. Dem har ikke pasienthoell, men mor far og barn får et rom på føde/barsel avd der man kan være sammens etter fødsel til hjemmereise. Sykehuset er såpass nytt og vært der for andre ting så alt er jo fint og flott, og dem tilbyr alt innen fødehjelp etc.

Lurer jeg på også, sist jeg fødte var på Fredrikstad, men har ikke hørt noe negativt og dem få jeg hvet om som har født der er fornøyde ihvertfall. Dem har ikke pasienthoell, men mor far og barn får et rom på føde/barsel avd der man kan være sammens etter fødsel til hjemmereise. Sykehuset er såpass nytt og vært der for andre ting så alt er jo fint og flott, og dem tilbyr alt innen fødehjelp etc.
Ja, venninna mi skal føde der i mars, så jeg får nok vite en del da. Jeg er litt skeptisk til steder jeg ikke kjenner så godt. Eneste erfaring jeg har hart med Kalnes er 11 dager på ortopeden pga ankelbrudd i sommer. Var der i dag, ble sååå positivt overraska over nevrologen jeg var hos :happy:

Back
Topp