.. Da vil jeg høre din erfaring
Har ei på 3 år som strever med konsentrasjon. Tenkte å kjøpe eye q- verdt et forsøk kanskje?!

Har ei på 3 år som strever med konsentrasjon. Tenkte å kjøpe eye q- verdt et forsøk kanskje?!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan 3 åringer få den?![]()
Mi sliter også med konsentrasjonen, hadde aldri tenkt at hun kan få sånn, men om det er tilfellet så er jo det supert![]()
Ja det kan dem visstVi har brukt den i 1 uke nå, så blir spennende å se om den har effekt...
Det skal jeg forsøke å gjøreHold meg gjerne oppdatert![]()
Omega 3 og 6 fettsyrer fra fiskeolje og nattlysoljeVis vedlegget 120899
Oj de visste eg ikkje ens att de fans.Omega 3 og 6 fettsyrer fra fiskeolje og nattlysoljeVis vedlegget 120899
Oj de visste eg ikkje ens att de fans.
Skadar væl ikkje å prøva på gutten min. Var får man køpt sånt??
Takk for svarDa er det uaktuelt her
![]()
Tusen takkHelsekost og nett![]()
Lille broren min fikk sånn når han gikk på barneskolen, så det begynner å bli en del år siden. Slet med dysleksi og synet. Veit mamma syntes det hadde god virkning på han, så dem brukte det en stund! I dag er synet blitt fint og dysleksi'n merkes nesten ikke![]()
Verdt å prøveMange som har hatt god effekt på konsentrasjon og oppmerksomhet samt hyperaktivitet
![]()
Det er verdt å prøve det i hvertfallSå bra att de hjalp han. Da må eg definitivt køpa det![]()
Er hun ikk elitt ung til det? Hr bare hørt barn som har fått det fr skolealder jegKan 3 åringer få den?![]()
Mi sliter også med konsentrasjonen, hadde aldri tenkt at hun kan få sånn, men om det er tilfellet så er jo det supert![]()
Trodde jeg også, men trådstarter sier så.Er hun ikk elitt ung til det? Hr bare hørt barn som har fått det fr skolealder jeg