Erfaring med Eye Q?

Mariatrond

Glad i forumet
Novemberlykke 2015
.. Da vil jeg høre din erfaring:)

Har ei på 3 år som strever med konsentrasjon. Tenkte å kjøpe eye q- verdt et forsøk kanskje?!

:)

Kan 3 åringer få den? :)
Mi sliter også med konsentrasjonen, hadde aldri tenkt at hun kan få sånn, men om det er tilfellet så er jo det supert :D

Mi sliter også med konsentrasjonen, hadde aldri tenkt at hun kan få sånn, men om det er tilfellet så er jo det supert :D

Ja det kan dem visst :) Vi har brukt den i 1 uke nå, så blir spennende å se om den har effekt...

Hold meg gjerne oppdatert :D
Det skal jeg forsøke å gjøre :) Tenkte å gi det 3 mnd for så å høre med bhg om de merker noen endring:)

Lille broren min fikk sånn når han gikk på barneskolen, så det begynner å bli en del år siden. Slet med dysleksi og synet. Veit mamma syntes det hadde god virkning på han, så dem brukte det en stund! I dag er synet blitt fint og dysleksi'n merkes nesten ikke :)

Lille broren min fikk sånn når han gikk på barneskolen, så det begynner å bli en del år siden. Slet med dysleksi og synet. Veit mamma syntes det hadde god virkning på han, så dem brukte det en stund! I dag er synet blitt fint og dysleksi'n merkes nesten ikke :)

Så bra att de hjalp han. Da må eg definitivt køpa det :-)

Verdt å prøve :) Mange som har hatt god effekt på konsentrasjon og oppmerksomhet samt hyperaktivitet :)

Hun spyr opp igjen alt med Omega 3 i, så får vår del er det uaktuelt :) Men ellers hadde jeg glatt prøvd det, hun skal opp i 3 klasse og sliter med konsentrasjonen.

Jeg bruker den, og har ADHD. Fikk den anbefalt av en psykolog som selv hadde ADHD. Dette var det eneste som fungerte på konsentrasjonen hans :)

Er hun ikk elitt ung til det? Hr bare hørt barn som har fått det fr skolealder jeg

Er hun ikk elitt ung til det? Hr bare hørt barn som har fått det fr skolealder jeg
Trodde jeg også, men trådstarter sier så.

Tror ikke tuppa mi trenger sånn allikevel, hun trenger bare å lære seg å sitte i ro mer enn 10 min :p

Back
Topp