Erfaring med ett befruktet egg

Tiks

Forelsket i forumet
Dere som har hatt ett befruktet egg, har det delt seg riktig til dagen etter? Ett egg ble befruktet av fire egg, og jeg skal ringe laboratoriet kl 09:00 i morgen å høre om det har delt seg. Kjenner jeg er skikkelig pessimistisk :-(

Her var det 4 egg ut sist forsøk. Bare 3 som var modne nok. 2 ble befruktet og 1 perfekt ble satt inn (negativt). Det andre ble fryst ned, tint opp igjen og overlevde til å bli innsatt på Tirsdag så vil definitivt si det er håp for ditt ene også:)

Har vore andre her på forumet før som har hatt kun eit befrukta egg som har blitt gravide, så det er absolutt mulig! Randål f.eks vart det med sin fyrstemann.

Håper det har gått fint med egget ditt over natta. Vårt andre forsøk resulterte i 1befrukted egg. Det overlevde til dagen etter og ble satt inn.

Her har vi en gutt på straks 3 år som er et resultat av et modent egg, så ja det er mulig. Fikk ut 4 egg den gangen, men bar et var modent, men det var let vi trengte.

Jeg har en datter som er resultat av ett eneste perfekt egg. Fikk ut fem til å begynne med, men bare 1 overlevde til innsett.

Back
Topp