Erfaring med ergobaby 360

Mina Viela

Blir kjent med forumet
Jeg vurderer denne bæreselen. Har fra før erfaring med babybjørn active og manduca.

Likte babybjørn fordi barnet kunne se framover, men selen var ikke god å ha på..

Manduca synes jeg er litt ''hard'' og passer litt bedre når barnet er større, til å ha på ryggen.

Noen som har erfaring med ergobaby 360 og synes den er god ?

Må/bør man bruke spedbarnsinnlegg dersom man ønsker å bruke den fra starten av ?

Vi var/er kjempefornøyd. Brukte nyfødtinnlegget helt i førsten, men kutta det ut etterhvert og bygde heller opp under rompa med et helseteppe :) Bært utrolig mye i den. Hender jeg fortsatt bærer i den, da sitter småen på ryggen min. 2.5 år og veier 11kg og det går fint :)

Vi hadde 360 først, men syntes den ble så stor, klumpete og varm, så jeg byttet til ergobaby orginal, syns den var litt lettere å "håndtere" [emoji5]

Vi har ergobaby 360 og er veldig fornøyd. Både jeg og samboer synes den er god å bære og grei å få på alene. Gutten vår har trivdes veldig godt i den, mye bedre enn i bæresjal, så vi har brukt den mye både inne og ute. Vi brukte nyfødinnlegget i starten, men sluttet ganske fort med det og brukte heller bare puta under rumpa til han ble stor nok til å sitte uten.

Takk for svar :)

Er det en pute med til å ha under rumpa eller er det noe eksternt dere har brukt for å bygge opp? Er en fordel at den er lett å ta på selv, jeg synes manduca var litt vanskelig å ta på selv til tider. Veldig fordel også at ergobaby 360 kan bruker på rygg når barnet er blitt større. Jeg vurderer sterkt å skaffe meg en slik :)

Takk for svar :)

Er det en pute med til å ha under rumpa eller er det noe eksternt dere har brukt for å bygge opp? Er en fordel at den er lett å ta på selv, jeg synes manduca var litt vanskelig å ta på selv til tider. Veldig fordel også at ergobaby 360 kan bruker på rygg når barnet er blitt større. Jeg vurderer sterkt å skaffe meg en slik :)

Det er pute med når man kjøper nyfødtinnlegg [emoji4] du kan jo stikke innom en babybutikk å prøve den på for å se hva du synes før du evt kjøper den [emoji4]

Vi har den, veldig fornøyd. Vi brukte kun puta som følger med spedbarnsinnlegget, funka veldig bra.

Har den selen og er veldog fornøyd. Ganske enkel å ta på. Det eneste jeg ikke liker med den er den store borelåsen.

Spedbarnsinnlegget skal brukes til babyen er 4 måneder, deretter brukes kun puten frem til 6 måneder.

Likte den veldig godt fra 4 mnd. til ett år :) ble ikke venn med spedbarnsinnlegget, og syns senere den ble for kort i panelet. Da man skal være forsiktig med fremoverbæring over lengre tid (pga. Overstimulering og barnet ikke kan gjemme seg bort), skal jeg kjøpe den nye ergobaby adapt til neste:) så slipper jeg det nyfødtinnleggstyret!

Back
Topp