Løvstikke81
Andre møte med forumet
Hei, jeg har fått beskjed om å komme til sykehuset med en gang riene begynner fordi baby ligger med føttene nederst.
De sier det er en mulighet for at han kan endre leie til sete under riene.
Jeg har vel mest lyst på planlagt keisersnitt om sjansen for dette er veldig liten..men de vil ikke gi noe svar på sannsynlighet på sykehuset...sier det ikke finnes noe statistikk.
Jeg finner ingenting om dette på nettet, bare at det er uvanlig med fotleie og at fotleie gjør at det blir keisersnitt.
Noen som har opplevd eller hørt om endret leie fra fot/kneleie til seteleie under rier?
Jeg finner bare om endring fra tverrleie til hodeleie på nett.
Fikk også beskjed om at det ville være 7 stk i rommet på slutten i tillegg til samboer om det ble seteleie og ikke keisersnitt.
Merker jeg ikke er helt komfortabel med det.
Har noen erfaringer med hvor mange som pleier være i rommet ved en slik fødsel?
Er 39+6 nå og fortsatt usikker på om jeg burde ombestemme meg til å velge planlagt keisersnitt for å unngå akutt keisersnitt.
De sier det er en mulighet for at han kan endre leie til sete under riene.
Jeg har vel mest lyst på planlagt keisersnitt om sjansen for dette er veldig liten..men de vil ikke gi noe svar på sannsynlighet på sykehuset...sier det ikke finnes noe statistikk.
Jeg finner ingenting om dette på nettet, bare at det er uvanlig med fotleie og at fotleie gjør at det blir keisersnitt.
Noen som har opplevd eller hørt om endret leie fra fot/kneleie til seteleie under rier?
Jeg finner bare om endring fra tverrleie til hodeleie på nett.
Fikk også beskjed om at det ville være 7 stk i rommet på slutten i tillegg til samboer om det ble seteleie og ikke keisersnitt.
Merker jeg ikke er helt komfortabel med det.
Har noen erfaringer med hvor mange som pleier være i rommet ved en slik fødsel?
Er 39+6 nå og fortsatt usikker på om jeg burde ombestemme meg til å velge planlagt keisersnitt for å unngå akutt keisersnitt.