RedBushTea Glad i forumet! 14 Mai 2018 #1 Har noen erfaring med Elonva? Hvordan ble eggkvaliteten? Jeg bruker den i kombinasjon med Menopur.
L Lucie Glad i forumet Junibollene 2023 14 Mai 2018 #2 Jeg har forsøkt det 3 ganger sammen med menopur og det virker som kvaliteten blir ganske bra selv om jeg får få egg (har AMH på 2 så er ganske lav)
Jeg har forsøkt det 3 ganger sammen med menopur og det virker som kvaliteten blir ganske bra selv om jeg får få egg (har AMH på 2 så er ganske lav)
RedBushTea Glad i forumet! 14 Mai 2018 #3 Lucie skrev: Jeg har forsøkt det 3 ganger sammen med menopur og det virker som kvaliteten blir ganske bra selv om jeg får få egg (har AMH på 2 så er ganske lav) Klikk for å utvide … Åh så godt å høre. Håper det blir det samme hos meg også.
Lucie skrev: Jeg har forsøkt det 3 ganger sammen med menopur og det virker som kvaliteten blir ganske bra selv om jeg får få egg (har AMH på 2 så er ganske lav) Klikk for å utvide … Åh så godt å høre. Håper det blir det samme hos meg også.
L Lucie Glad i forumet Junibollene 2023 14 Mai 2018 #4 RedBushTea skrev: Åh så godt å høre. Håper det blir det samme hos meg også. Klikk for å utvide … Vi får håpe du får bra kvalitet[emoji4] Lykke til[emoji4]
RedBushTea skrev: Åh så godt å høre. Håper det blir det samme hos meg også. Klikk for å utvide … Vi får håpe du får bra kvalitet[emoji4] Lykke til[emoji4]