Nullenusken
Forumet er livet
Jeg bestilte en vare på ebay 11nov som jeg betalte gjennom paypal.... Fikk beskjed om forventet levering hos meg 23-27.nov, noe som som passet perfekt siden det var noe jeg trengte før 1.desember.....
Etter mye styr så fikk jeg sporingsnummeret på pakken i dag....
Prøvde først å spore den hos posten i Norge, men der har den aldri blitt registrert....
Prøvde deretter å spore den på www.usps.com og der står det at den ble innlevert på et postkontor den 16.november, men det er ikke registrert noe som helst etter det....
Hva i all verden gjør jeg nå?!?
Jeg kan ikke kreve pengene tilbake av avsender fordi ho har jo sendt pakka, men jeg har heller ikke fått noe.... Posten Norge kan ikke hjelpe....
Noen med erfaring?
Etter mye styr så fikk jeg sporingsnummeret på pakken i dag....
Prøvde først å spore den hos posten i Norge, men der har den aldri blitt registrert....
Prøvde deretter å spore den på www.usps.com og der står det at den ble innlevert på et postkontor den 16.november, men det er ikke registrert noe som helst etter det....
Hva i all verden gjør jeg nå?!?
Jeg kan ikke kreve pengene tilbake av avsender fordi ho har jo sendt pakka, men jeg har heller ikke fått noe.... Posten Norge kan ikke hjelpe....
Noen med erfaring?