Erfaring med Ebay/USPS?

Nullenusken

Forumet er livet
Jeg bestilte en vare på ebay 11nov som jeg betalte gjennom paypal.... Fikk beskjed om forventet levering hos meg 23-27.nov, noe som som passet perfekt siden det var noe jeg trengte før 1.desember.....
Etter mye styr så fikk jeg sporingsnummeret på pakken i dag....
Prøvde først å spore den hos posten i Norge, men der har den aldri blitt registrert....
Prøvde deretter å spore den på www.usps.com og der står det at den ble innlevert på et postkontor den 16.november, men det er ikke registrert noe som helst etter det....
Hva i all verden gjør jeg nå?!?
Jeg kan ikke kreve pengene tilbake av avsender fordi ho har jo sendt pakka, men jeg har heller ikke fått noe.... Posten Norge kan ikke hjelpe....
Noen med erfaring?

Slik var det hos meg og.....men den ble aldri registert i norge før jeg fikk en telefonsamtale fra sverige (siden USPS har basen sin der) og ble bedt om å betale toll/moms før de kunne sende
pakken til meg.
Siden varens verdi er over 200 nok, så måp jo du tolle/skatte. Regner med at du får en telefonsamtale fra sverige snart. Det tok laaaang tid før jeg fikk pakken selv om leveringstiden
var opprinnelig kort.
Men du kan jo ringe USPS og høre om pakken er motatt hos de?

ORIGINAL: ~StRaToS~

Slik var det hos meg og.....men den ble aldri registert i norge før jeg fikk en telefonsamtale fra sverige (siden USPS har basen sin der) og ble bedt om å betale toll/moms før de kunne sende
pakken til meg.
Siden varens verdi er over 200 nok, så måp jo du tolle/skatte. Regner med at du får en telefonsamtale fra sverige snart. Det tok laaaang tid før jeg fikk pakken selv om leveringstiden
var opprinnelig kort.
Men du kan jo ringe USPS og høre om pakken er motatt hos de?

Da får jeg garantert den telefonen etterhvert ja....
Verdien var på 250 kroner... typisk.....
Såååå mye vits i å haste for å bestille utendørs julelys som MÅTTE rekke frem før desember, når jeg får dem på nyåret..... [&:]

Back
Topp