Erfaring med drykid ammemadrass?

Har brukt til mine og er veldig fornøyd med den.
Barnet kan flyttes på uten nødvendigvis å merke det. Man har overmadrass ift melkesøl og man kan få litt kanter til å lage lunt for babyen
 
Vi hadde til storesøster og kommer til å bruke den til lillebror også:happy: hun var storgulper og det var helt supert at den er så enkel å vaske, sparte oss for masse søl i senga. Kantene er myke så de luner, og var også det som skulle til for at pappaen holdt seg på sin side i senga uten å rulle oppå babyen.
 
Takk for svar! Ser det kan være verdt pengene. Må betale 1000kr for drykid ammemadrass. Fant den ikke mange plasser, men to steder på nettet. Så den må bestilles hvis eg skal ha den til starten. Men hører gjerne fleres mening
 
Takk for svar! Ser det kan være verdt pengene. Må betale 1000kr for drykid ammemadrass. Fant den ikke mange plasser, men to steder på nettet. Så den må bestilles hvis eg skal ha den til starten. Men hører gjerne fleres mening
Sjekk på Finn og.
Fant en brukt der sist fordi jeg ikke fant igjen den jeg skulle ha

men generelt er drykid madrassene verdt prisen. Har overmadrasser derfra også
 
Takk for svar! Ser det kan være verdt pengene. Må betale 1000kr for drykid ammemadrass. Fant den ikke mange plasser, men to steder på nettet. Så den må bestilles hvis eg skal ha den til starten. Men hører gjerne fleres mening
Har aldri hørt om dette engang:hilarious: og ser helt ærlig ikke poenget heller. Barnet må jo ha et sted å sove da, men da kan man jo bruke vogge/vogn/crib/sprinkelseng.

Til førstemann brukte jeg tisselaken i dobbeltsenga vår for å beskytte madrassen mot morsmelk. Der hvor babyen sov la jeg gjerne en gulpeklut under hodet - veldig enkelt å skifte om uhellet skulle være ute.

Jeg sier ikke at du ikke får glede av det hvis du velger å kjøpe dette, men jeg tenker iallefall at det ikke er en nødvendighet ;)
 
Poenget med madrassen er bl.a at babyen kan sove i vår seng, men i en egen seng på en måte da du kan ta opp og ned veggen i madrassen. Det føles litt tryggere, da jeg er redd for å " kvele" babyen med min dyne ila natten.
 
Poenget med madrassen er bl.a at babyen kan sove i vår seng, men i en egen seng på en måte da du kan ta opp og ned veggen i madrassen. Det føles litt tryggere, da jeg er redd for å " kvele" babyen med min dyne ila natten.
Babyen skal ha egen dyne og det funker dårlige dobbeltdyne og baby i midten
 
Aldri hatt i sengen, men svigers har en som vi har brukt som stellematte når vi er på besøk
 
Back
Topp