Erfaring med dress fra vossatassar?

Verdande

Elsker forumet
Fant denne her på flust.no

http://www.flust.no/klaer-og-sko/barn/parkdresser/vossatassar-regnboge-parkdress/

Er dette bra dresser?[:)]

Ja, kjempesøte, men aldri hørt om merket, og alle tallene om vanntetthet osv sier meg ikke så mye[:D]
Håper noen her har en sånn dress til barnet sitt som kan si om ungen blir våt eller klam[:D]

ORIGINAL: Siri91

Ja, kjempesøte, men aldri hørt om merket, og alle tallene om vanntetthet osv sier meg ikke så mye[:D]
Håper noen her har en sånn dress til barnet sitt som kan si om ungen blir våt eller klam[:D]

Vossatassar merke er relativt nytt, så er ikkje sikkert at så mange har hatt denne dressen enno- men dei er veldig tøffe[:D]
så dytter for deg[;)]

Ikke vært borti akkurat den dressen, men har hatt barn på jobb med vinterdress fra Vossatassar.
Det beste er egentlig vanntetthet på 10 000, men disse funker fin-fint likevel. Aldri sett et barn bli våt gjennom i disse dressene. (sjansen er derimot ganske stor for å bli våt gjennom hvis man setter seg i en vannpytt, vil jeg tro..[8D])

Tusen takk for dyttehjelp[8D] Ringte bare til kundesenteret og fikk forhørt meg litt[:D] Så nå røk hele trumfen min og enda litt[:D] Satser på at det er god kvalitet hvis det er Kari Traa som står bak[:)] Hun på telefonen sa at stoffet var såpass vanntett at dressen vil tåle ekstremvær, så regner med at det holder[8D]

er det vinterdress eller høst/vår dress?
ser det står parkdress, men kjente på den på butikken og syntes den var tykk til å være høst/vår dress..

Vannsøyla må være over 10.000 for at dressen skal være vanntett, men. De holder sikkert litt på vann.

ORIGINAL: Fru H

Vannsøyla må være over 10.000 for at dressen skal være vanntett, men. De holder sikkert litt på vann.

Faktisk så holder det med 5000 [8D] (Har vært på maaange kurs ang slikt)

ORIGINAL: FrøkenFryken

Ah, ok, hehe. Da har jeg misforstått [:)]

ORIGINAL: FrøkenFryken

Ah, ok, hehe. Da har jeg misforstått [:)]

Ikke mye rart det i denne jungelen av dresser og vannsøyle o.s.v [:D]

Back
Topp