Erfaring med digital test?

MarleneF

Glad i forumet
Augustmødrene 2014
MayDay2021
Lurer på om jeg skal tørre å ta en sånn digital test i dag. Om jeg går etter syklus så er jeg 6 uker i dag, men fikk først positiv nå på mandag, 12 dager over ikm. På tirsdag fikk jeg negativ test hos legen, men da var den fortsatt ganske svak på clearblue og bare såvidt synlig på dr.morris. I dag var dr morris ganske sterk, men ikke like sterk som kontrollstreken. Har blitt litt sterkere for hver dag, men er fortsatt redd for å tro at det er sant :p Hva tror dere? Vil ukesindikatoren vise riktig når det tok så lang tid å få positiv? Har enten supernyrer eller så har jeg bomma på EL :rolleyes:

Ta en digital :) vet ikke helt hvordan den vil slå ut om du produserer lavt hcg, men ta en med ukeindikatir vel, da får du det svart på hvitt :)

Ta en digital :) vet ikke helt hvordan den vil slå ut om du produserer lavt hcg, men ta en med ukeindikatir vel, da får du det svart på hvitt :)

Skal prøve det :) Er bare redd den viser for få uker siden jeg muligens har lavt hcg-nivå, men vet ikke helt hvordan de fungerer.

Den viste 1-2 uker, hehe. Tror den er feil, men det får tiden vise :) Holder meg til august foreløpig.

forrigegang hadde eg 3 veke mellom menstermin og ul-termin, da stemte cb digital m/ukeindikator hos meg, sjøl om eg trudde det var feil ;-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Den viste 1-2 uker, hehe. Tror den er feil, men det får tiden vise :) Holder meg til august foreløpig.

De viser etter befruktning, ikke mens :)
Så om det står 2 uker der, så er det 4 uker på vei! :D

4 eller 6 uker da altså :) Kanskje jeg får termin på bursdagen min 31. august? :eek: Det hadde vært litt av en gave!

Når testen viser 2-3uker er du 4-5 uker på veg utfra slik legen regner. Sto det i pakningsvedlegge. Tok netopp en digital test med ukesindikator selv som viste 2-3 uker Så da er jeg 4-5 uker og det kan stemme utfra siste mens osv hos meg

Når testen viser 2-3uker er du 4-5 uker på veg utfra slik legen regner. Sto det i pakningsvedlegge. Tok netopp en digital test med ukesindikator selv som viste 2-3 uker Så da er jeg 4-5 uker og det kan stemme utfra siste mens osv hos meg

Er så utålmodig at jeg ikke leser pakningsvedlegget skikkelig. Ikke så smart bestandig :D

Bestilte time til tidlig ultralyd nå. Blir spennende! Andre som tenker å gjøre det?

Back
Topp