Erfaring med dette stellebordet?? *bilde*

Tante Catti

Elsker forumet
MAI 2013
Har noen erfaring med dette stellebordet fra IKEA??
Lurer på å kjøpe det, er plass til badebalja under og så er det billigere enn alle andre

Det jeg har erfart er at både stellebord og stellekommode er tull. Vi hadde en kommode med en stellematte oppå.. [;)]

Men for all del.. Stellebordet var jo fint å se på. [;)]

Det var utroligt fint og enkelt :) Jeg tror jeg skal ha med badebalje i da(og pumpe) , den er fra rudo helgesen.. Den koster 898kr. Og den er grei og se på [:D]

Ok! men får ikke plass til badebalja i en kommode...og vil ikke ha den *slengende* i dusjen...og trenger hjul så jeg kan snu på stelleplassen...

ORIGINAL: Tante Catti

Ok! men får ikke plass til badebalja i en kommode...og vil ikke ha den *slengende* i dusjen...og trenger hjul så jeg kan snu på stelleplassen...

Da er den jo kjempesmart og pen [:)]

ORIGINAL: jinah

Det var utroligt fint og enkelt :) Jeg tror jeg skal ha med badebalje i da(og pumpe) , den er fra rudo helgesen.. Den koster 898kr. Og den er grei og se på [:D]

Har hørt og sett at det blir mye søl med slike, og at det er tungvindt...men kanskje det er blitt bedre med nyere modeller... [8D] Håper det da [:)]

Synes den var superfin!
Vet det finnes stellekommoder med badabelje under topplokket, som man kan ta ut når man ikke trenger lengre, og bruke det som en vanlig kommode etterpå, men de koster gjerne et par tusen, og det synes jeg er litt mye!

Det var kjempefint[:D]

Et lite tips til dem som vurderer å kjøpe stellebord med innebygd badebalje bare: Barna vokser veldig fort ut av baljen, bare sånn at dere tar med det i vurderingen! [:)]

Synes forøvrig stellebordet så delikat og praktisk ut synes jeg!

Takk for svar [:)]
Synd ingen har det...er litt skeptisk av natur når jeg skal bruke penger [:D][:D]

Mener dette ble kåret til best i test av foreldre og barn eller klikk...
Billig, bra og sikkert!
Stellebord er jo kjempe fint og praktisk om en har plass til det!
Har en plassmangel er kanskje andre løsninger like gode.
Vi tenker oss bare en slik stellematte oppe på vaskemaskinen og en hylle ved siden av til litt underklær, bleier og andre stellesaker. Skal ha kommode på soverommet, men vil helst slippe flere og 20 grader på soverommet så steller på badet:-)
Har for øvrig også hørt ganske mye negativt om integrert babebalje, men det er nok veldig mye smak og behag....

Det så fint ut det[:)]

Et tips herfra: Da jeg kjøpte stellebord så var jeg veldig innstilt på å finne ett stellebord det ungen ligger med bena mot meg. Da er det lettere å få kontakt med babyen og babyen slipper å snu på hodet for å se oss... Lettere å stelle også. Men det er i allefall min erfaring. [:)]

åh, det var kjempe fint!!!
jeg har leita etter stellebord som ikke er for dyrt men samtidig pent å se på! TUSEN TAKK FOR TIPSET!![:D][:D]

når lillemor var lita hadde vi bare en stellematte oppå vaskemaskin, der vi bodde var det ikke så alt for stor plass på badet for å si det sånn[8D]
også kjøpe vi en balje (På rema 1000 faktisk[8D]) som vi brukte som badebalje. og jeg må si at jeg er glad vi kjøpte en såpass stor balje fra starten, for jammen vokste hun ikke så fort at det var nesten så den også ble for liten. men i begynnelsen brukte vi en badestol oppi (bilde nedenfor), for å gjøre badinga lettere. det funka som bare det, og det skal vi gjøre denne gangen også[:)]

oi shit, ble litt stort bilde[&:] er ikke så teknisk anlagt av meg, så vet ikke hvordan jeg får det mindre.. sorry[:)]

Skal ha dette stellebordet selv. Surfa på nettet en dag og fant en sånn test på stellebord, hvor denne faktisk kom på første plass i forhold til sikkerhet. På noen av de veldig dyre stelle bordene så er det skarpe kanter og mellomrom, hvor baby'n kunne skade seg. Så er ikke alltid det dyreste som er best. Synes dette var veldig fint også...

Jeg leste om det i en test i Foreldre og barn for noen uker siden, og der stod det at det var farlig pga alle hullene rundt strellematta [:-]

syns det så veldig greit ut.

vi har ikke mye plass på badet og eneste løsningen for oss blir stellebord som festes på vårt badekar.
til nå så har vi hatt dette

men så trenger vi ett nytt nå og da driver jeg å kikke på sånne

eller denne

Back
Topp