Erfaring med denne?

Verpesyk90

Forumet er livet
Januarlykke 2016
Snøfnuggene 2018
Septemberlykke 2021
Tenkte å bruke et stellebrett på sprinkelsengen til lille. Så fant jeg denne på nett. Noen som har erfaring med den?ImageUploadedByBV Forum1445530128.453137.jpg

Aldri sett

Men så har jeg aldri sett etter noe slikt heller da, jeg har 1) Ikke unger som reelt ligger i sprinkelseng og 2)vill ha stelleplass helst nært vann, selv om jeg jo ikke npdde vann fra stellebordet der vi bodde før så var det bare et skritt unna i det minste.

Aldri sett

Men så har jeg aldri sett etter noe slikt heller da, jeg har 1) Ikke unger som reelt ligger i sprinkelseng og 2)vill ha stelleplass helst nært vann, selv om jeg jo ikke npdde vann fra stellebordet der vi bodde før så var det bare et skritt unna i det minste.
Vi har soverom oppe i 2. Etg og badet med nærmeste vanntilgang nede i første :p men tenker at det ergonomisk sett er bedre å skifte bleier/klær på stellebrett i riktig høyde enn evt på sengen? Kan ikke gå opp og ned for hver gang hvis leddene mine er gåen...

Vi har soverom oppe i 2. Etg og badet med nærmeste vanntilgang nede i første :p men tenker at det ergonomisk sett er bedre å skifte bleier/klær på stellebrett i riktig høyde enn evt på sengen? Kan ikke gå opp og ned for hver gang hvis leddene mine er gåen...

Ja, det er sikkert ikke dumt det, vi har jo alltid hatt bad ved siden av soverommet, derfor ikke noe behov for det. (Ja, også er det mannen som bytter bleier om natta. Jeg ammer, han bytter bleier. Bleieskift om natta varer bare noen mpneder, amming på natta driver vi med lenge.... han KAN reise seg opp på natta og bytte bleier og legge seg og sove, jeg derimot blir våken da, og først mp jeg jo slutte å være svimmel. Jeg funker ikke om natta, det gjør han, så slik har vi fordelt det med det to første, og det regner jeg med at vi gjør med denne også

Poenget mitt var at jeg hadde ikke sett det, men altså heller aldri sett etter det, så derfor helt sikkert ikke tenkt over det om jeg noen gang hadde sett det heller, man "ser" jo ikke det som ikke er aktuelt, på en måte. Det er sikkert et godt konsept for dem som har behovet :)

Jeg har kjøpt en fra lekmer som skal legges på sprinkelsengen da vi har lite rom og lite bad så ikke plass til stellebord. Den er grei bortsett fra at den er tung :p så den du har der så litt greiere ut

Jeg har ikke vært borti de siden jeg ikke har noen fra før :-P

Men jeg har sett de i butikken, og må si jeg syns de så smarte ut, men hvis du har badet i en annen etasje så ville jeg nok hatt et stellebord nede på badet også ;-)

Jeg har ikke vært borti de siden jeg ikke har noen fra før :-P

Men jeg har sett de i butikken, og må si jeg syns de så smarte ut, men hvis du har badet i en annen etasje så ville jeg nok hatt et stellebord nede på badet også ;-)
Ja jeg har et stellebord som jeg skal bruke nede der jeg kommer til å trenge det mest :)

Har en venninne som har det stellebordet. Hun har det oppå badekaret! Fungerer veldig fint, og er lett og greit å flytte:)

Back
Topp