Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har soverom oppe i 2. Etg og badet med nærmeste vanntilgang nede i førsteAldri sett
Men så har jeg aldri sett etter noe slikt heller da, jeg har 1) Ikke unger som reelt ligger i sprinkelseng og 2)vill ha stelleplass helst nært vann, selv om jeg jo ikke npdde vann fra stellebordet der vi bodde før så var det bare et skritt unna i det minste.
Vi har soverom oppe i 2. Etg og badet med nærmeste vanntilgang nede i førstemen tenker at det ergonomisk sett er bedre å skifte bleier/klær på stellebrett i riktig høyde enn evt på sengen? Kan ikke gå opp og ned for hver gang hvis leddene mine er gåen...
Ja jeg har et stellebord som jeg skal bruke nede der jeg kommer til å trenge det mestJeg har ikke vært borti de siden jeg ikke har noen fra før![]()
Men jeg har sett de i butikken, og må si jeg syns de så smarte ut, men hvis du har badet i en annen etasje så ville jeg nok hatt et stellebord nede på badet også ;-)
Hvor er dette stellebordet fra?Ja jeg har et stellebord som jeg skal bruke nede der jeg kommer til å trenge det mest![]()
Jeg fant det på jollyroomHvor er dette stellebordet fra?![]()