Erfaring med denne Britax Römer vogn?

Kris

Flørter med forumet
Hei! Har noen erfaring med denne vognen? Smile5Z heter den. Sies at den holder til barnet er 4 år. Litt usikker på hjulene og skulle helst ønsket bremsen på håndtaket, men vil gjerne høre fra andre

Vedlegg

• IMG_9829.png
    IMG_9829.png
    386,8 KB · Visninger: 15
Eg har den og er veldig fornøgd. Enkelt å legge inn i bilen, kjører godt både på grusveg og i butikk.
Jenta mi er berre 1 år og 4 mnd, so har ikkje prøvd med større barn.

Vi er fornøyd! Baby er kun 8 mnd, så kan ikke si noe om eldre barn.
Vi er ikke plaget med noe med denne vognen, alt er som det skal. Veldig enkel og grei vogn :) Jeg liker bremsen, men har aldri prøvd brems på håndtak før.
Det er ikke en terrengvogn, men funker helt ok i litt snø og grus. Men vil kalle det mer en allround-vogn, kanskje best for turer i byen eller på fortau.

Eneste som plaget meg først var på babydelen, der stormtrekket har glidelås. Den var noe treg i starten, men det gikk seg raskt til og glidelåsen ble relativt smooth. Jeg kan også nevne at jeg har prøvd smile 4, og den er nesten helt identisk synes jeg. Eneste forskjellen jeg merker er at smile 4 ikke bruker glidelås til å lukke bagdelen.

Vi har hatt en annen modell i dette merket og er veldig fornøyd. Har aldri brukt vogn opp i alder uansett, da de har ønsket å gå fra 2 års alder her.

En minusdel med baggen som jeg har hørt mange klage på, er at den er så liten, og mange må bytte over til sportsdel tidligere enn «anbefalt» fordi babyen er for lang for baggen.

Det med bremse på håndtak, har jeg funnet ut at det er svært få av de vanlige vognene som har. Men vil anbefale å kjøpe sånn stropp man kan ta rundt håndleddet under trilleturer!

Back
Topp