Erfaring med Cybex juno-fix?

Catepus

Glad i forumet
Er det noen her som har erfaring eller kjenner noen som har det med bilstolen cybex juno-fix? Vurderer sterkt å kjøpe den til storebror, men er litt usikker på om han vil like å ha den puten foran seg hmmm... Derfor lurer jeg på om noen andre har den og hvordan deres barn synes det er :-)

Jeg kan si etter bare ett google-søk, at den hadde storebror her i huset, hatet! :P Men har ingen erfaring med det, nei...

Ingen erfaring med den jeg heller, men tror guten min hadde fått noia av den puten. Den nederste var jo grei, blir bord på en måte så det ut som, men den over brystet tror jeg hadde fått han til å føle seg låst og fanga av...

Jeg er litt redd han føler seg fanget jeg også, men den er liksom den sikreste når det kommer til forovervendte bilstoler. Lurer på om jeg kan deponere på den i butikken og da få levert den tilbake om han ikke liker den?

Hvor gammel er storebror? For som sagt så bruker vi Cybex uten puten, og det er et helt topp sete. Man sitter faktisk veldig fast i det, så om han er 4 eller mer, så anbefaler jeg faktisk å bare ha bilbeltet.

Storebror er bare 2 1/2 og veier 12 kilo, så må nok ha et sete med pute eller 4punkt seler. Tenkte jeg skulle ta oss en tur i påsken hele gjengen og snakke med de i butikken og kanskje de har noen gode tips eller erfaringer ;-)

Storebror er bare 2 1/2 og veier 12 kilo, så må nok ha et sete med pute eller 4punkt seler. Tenkte jeg skulle ta oss en tur i påsken hele gjengen og snakke med de i butikken og kanskje de har noen gode tips eller erfaringer ;-)
Å Ja, Ja da kan han ikke ha 3punkts sele nei. Ja er nok lurt å snakke med de i butikken Ja.

Back
Topp