Erfaring med Crinone?

Kattekvinnen

Forumet er livet
Augustlykke 2015
Jeg var idag på tidlig UL, der fikk jeg se et bankende hjerte og alt så ellers fint ut :) Grunnet flere SAer tidligere får jeg tett oppfølging denne gang, og skal ha ny kontroll om to uker.
I tillegg har jeg fått utskrevet Crinone, og lurer på om noen har erfaring med dette? :)

Jeg tok crinone første gang, men gikk over til lutinus. Likte det bedre, ikke så mye "søl" :) det blir en del klumper oppi der av crinonen. Husk å hold deg litt i aktivitet etter du har satt det inn.
Hvor lenge skal du gå på det?
Jeg gikk på det første gang i 2 uker, men mistet. 2. gang gikk jeg til uke 11. og er 25 +2 nå :)

Ahaa, hva er egentlig forskjellen på de to da? :) "Sklir" det liksom ikke ut om jeg er i mye aktivitet etter det er satt inn?? :p
Er 7+1 nå og har fått resept for 6 x 15dg, så det blir vel til ca. uke 20 tror jeg. Legen sa jo lengre, jo bedre :)

Jeg brukte det med eldste. Det er noe gris, og det blir etterhvert fullt oppi der slik man må grave det ut igjen [emoji13] lurt å bruke truseinnlegg etter man har satt den også.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Jeg brukte det til uke 10 nå, en injeksjon daglig..merket ikke noe særlig gris, kom bare ut litt så brukte truseinnlegg..
Er 36+3 nå, så funket fint for meg..
Hadde 3 sa på kort tid i fjor..

Lykke til:)

Lutinus er tabletter man putter oppi der, og de inneholder også mer progesteron. Da "flyter" restene ut igjen. Mens crinone blir det masse klumper og ganske fullt oppi der etterhvert... Derfor kan det være bra å holde seg i aktivitet så man får gått ut litt mer rester. Hehe :)
Men er "smak og behag", mange som foretrekker crinone altså :) det tar man bare 2 ganger om dagen, mens lutinus er 3 ganger om dagen.

Oj! Til uke 20?? Det var lenge! Morkaken tar jo over produksjonen i uke 11-12, så da skal det holde til uke 10-11. Men, det er jo godt å være på den sikre siden da :)

Back
Topp