Erfaring med cipralex?

Blubb

Blir kjent med forumet
Noen som har brukt cipralex og vil si noe om det?
Går i ukentlig samtaler og har fått resept på cipralex, men litt usikker..

Fikk et nytt liv! Bakdelen er at man blir litt "nøytral", man får ikke de store toppene i humøret, men man slipper hvertfall bunnene...

Syns det virker bra, men føler meg litt "flat" til tider som Fru Lotten seier... Litt likegyldig, funka veldig fint i begynnelsen da, men no i det siste er eg blitt totalt giddalaus...

Den var ikke noe for meg.
Ble, som de andre sier, veldig flat i følelsene, og for at jeg skulle bli bedre var det netopp følelsene jeg måtte komme i kontakt med og jobbe meg gjennom..  Gikk til psykolog samtidig..  så i enighet med psykologen så sluttet jeg etetr 4 mnd.

Iløpet av de 3 første mnd på Cipralex gikk jeg opp 10 kg..  :/

Men vet mange som har god erfaring emd den!  Lykke til, uansett!

Gjør det!!! Har  god erfaring med cipralex,å som folk sier,ja du legger kanskje på deg noen kg! men hallo!!!!! livet blir jo myyye bedre! Jeg selv ble et helt nytt mennenske [:D] Det viktgiste for barna/barnet ditt er jo at h*n skal ha en mor som fungerer i det daglige,da driter du i om du måtte legge på deg noen kg. Stol på meg,jeg var også skeptisk i begynnelsen,men angrer ikke ett sekund! [:D][:D]

Jeg kom meg aldri gjennom innkjøringen engang.. fikk så ekle bivirkninger.. følte meg paranoid, stressa og travel konstant, selv når jeg bare satt hjemme og ikke hadde planer. Hadde hele tiden den NÅ KOMMER JEG FOR SEINT-følelsen.. ekkelt [:-]

Så jeg sluttet etter 1-2 uker..

Valgte heller samtaleterapi i kombinasjon med Tolvon.. det hjalp..

Både og, ser jeg utifra svarene her.. Det regnet jeg i grunn med.

Takk for svar!

Det var stor hjelp for meg! Merket stor forskjell da jeg fikk riktig dose, for min del ble synet på verden helt annerledes. Nå er det litt over 1 år siden jeg startet på den, og er snart ferdig med nedtrappingen som jeg startet på litt før jul [:)]

Back
Topp