Erfaring med Cherrox..?

tuppa86

Forumet er livet
Æ har næmli fått beskjed om at det e dårlige sko, og at dæm bli VÆÆÆLDI kald..

Men æ har liksom inntrykk av at vældi mange bruke det, så lure på koss erfaring DOKKER har me d?

de blir kalde når det er kaldt ute ja, men i slapsevær på milde vinterdager og senhøst og tidlig vår fungerer de fint - iallefall her på sørlandet..

Cherrox er jo til bruk på de dagene hvor det er for vått til å gå med vintersko, men for kaldt til å bare gå i gummestøvler [:)]

ORIGINAL: Stor og lillesprett

Cherrox er jo til bruk på de dagene hvor det er for vått til å gå med vintersko, men for kaldt til å bare gå i gummestøvler [:)]

ja, veit det..men har fått hørt at det ikke e gode nok sko uansett... Sorel va vistnok MY likar i bruk

Har god erfaring med cherrox. Bruker de ikke når det er veldig kaldt ute, men når det er milde vinterdager med slaps og regn. Bruker de og på senhøsten når det blir litt for kaldt med vanlige gummistøvler.

Mine har viking sine thermo støvler(mye lettere og nettere enn sherrox, og de blir ikke like kalde i ytterstoffet) Men de er IKKE varme nok på minus grader, da er det kun gore texer som gjelder. Føttene og ryggen til barna har ikke godt av å gå i slike ustabile sko hele tiden heller, ja takk, begge deler [;)]

cherox ska ikke brukes når det er kaldere en -5 har jeg hørt. og de er jo laget til slapseføre når det er kaldt å bruke gumistøvler men bruker en ordentelig med ragsokker i gumistøvlene så trenger de i teorien ikke cherox

ORIGINAL: alruto

Stakkars unger som må bruke cherrox..Hver sko veier jo ca 7 kg,der er driiiit tunge!Kjøp heller noen vanntette sko eks ecco støvletter..

Helt enig, men viking sine THERMO støvler er kjempe lette, og supre som "støvler" i slapset [;)] Ecco eller viking gore tex er et must utenom [;)]

[:)]Minsten har Nokian Artic walker. De er mye bedre enn Cherrox -synes jeg. Lette og gode,god passform.

Vi bruker viking sine thermo støvler... kjempegode og lette.
Og det er ett must her på vestlandet når det er slapsete og vått.
Har skikkelige vintersko til hovedbruk, men noen dager er ikke det nok... da må det støvler/cherroxer til[;)]
Liker sorel også, men jeg syntes de er litt tunge og stive.

Back
Topp