Erfaring med cb digital?

Krepsen1983

Forelsket i forumet
Idag er jeg 17dpo og 4IKM. Tok en cb digital på 1IKM/14dpo som var negativ...flere som har fått utslag senere enn dette? Ikke fått kjøpt flere tester grunnet påska:wtf: og får jo ikke tak i før tirsdag...kvalm, ømme bryster og trykk nede i ryggen. Men den negative digital er liksom «dommen» da...

Med meg har det slått ut før ikm men som du ser over her er hcg og når tester slår ut veldig individuelt :)

Her ser du ved hvilken hcg den slår ut. Kan eggløsningen din ha kommet litt senere enn antatt?
Screenshot_20190206-122957_Chrome.jpg

Jeg testet på dpo14 (digital) og den viste negativt, men viste positivt på dpo17 eller dpo18 og den viste positiv (denne var ikke cb digital). En uke etterpå tok jeg en digital som viste gravid 2-3 uker.

Er jo også veldig individuelt hvor mye hcg øker :happy: Så selv om de fleste kan teste positivt på ikm hvis de er gravide, så finnes det individuelle forskjeller. Har du ivf? Fant en tabell der det står at det kan ses en lavere økning ved ivf.

Er jo også veldig individuelt hvor mye hcg øker :happy: Så selv om de fleste kan teste positivt på ikm hvis de er gravide, så finnes det individuelle forskjeller. Har du ivf? Fant en tabell der det står at det kan ses en lavere økning ved ivf.
Nei ikke ivf :) må bare smøre meg med tolmodighet. Enten kommer TR eller så får vi teste på nytt

Har jo glemt å skrive:wtf:
Fått to positive tester, så må si meg fornøyd med det. Men den første positive kom ikke før 3IKM:wideyed: mulig jeg har hatt eggløsning senere enn jeg tror. 6+4 idag, termin 28.desember (foreløpig)
Hadde spotting 4IKM og det kom litt blod 7IKM, men stoppet etter kort tid.

Back
Topp