Erfaring med canesten?

Tulipen

Elsker forumet
Augustmødrene 2014
Julikulene 2020
Huff, nå må jeg nesten krype til korset, for i de sene nattetimer blir jeg alltid redd for at det skal være noe galt.
Tok en canesten stikkpille for tre dager siden, og har brukt krem siden da, og i samme tidsrom har jeg vært helt våt i trusa! Vi snakker VÅTT liksom; så jeg ser flekker. Er dette kremen/pilla som klines av der nede eller burde jeg være redd? Tenker jo selvfølgelig at jeg lekker fostervann eller andre uhumskheter og blir mildt sagt fortvilet. :( *snufs* Noen som vet noe mer?

Sniker litt her :) Jeg vet at ved bruk av canesten stikkpille skal man ikke føre den inn med det hylstreret men med fingeren, og det kan forekomme utflod/småblødninger/lekking kan forekomme og er som regel helt ufarlig men ville kontaktet legen din i morgen om det fortsetter for å være på den sikre siden :)

Hilse helsevesenet :p

Hilsen*

Brukte finger :) Det startet altså umiddelbart etter at jeg begynte med canesten og har bare holdt på i de tre dagene jeg har brukt det, så håper det bare er det. Tenkte å kontakte lege i morgen, men det er vel heller lite trolig at en begynner å lekke fostervann så tidlig som i uke 10. Da ville vel alt sammen bare rent ut? Ingenting som blokkerer liksom...

Jeg tror nok ikke det er fostervann :) Kan rett og slett være helt utrolig tynn utflod! Jeg har det, ser ut som jeg har tissa på meg noen ganger :P Så du kan nok sove godt i natt for alt er nok i skjønneste orden :)

Jeg brukte canesten for par år tilbake, da husker jg at det var veldig tynn utflod eller kanskje selv kremen som rant ut. Virket som at kremen smeltet og rant ut. Tviler veldig på at det er noe farlig.

Er nok ikke fostervann :) Har hatt samme problem, spurte jordmor angående lekkasje av fostervann. Hvis det er fostervann skal du kunne fylle et bind (vri det) så vått skal det være. :)

Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app

Åååh, damer! Tusen takk! Dere er så fine! Vanskelig å være gravid når mannen er på ferie også! Nå er jeg mye roligere. Takk!

Sniker fra juni:) ille plaga med aoppen under graviditet så detta er fast rutine:p
Når du har sopp så er det mye mer utflod, eller selve soppen som renner ut, og pillen smelter og renner ut den også. Ikke bekymre deg du:)
Ja gravide damer har også mer utflod så om trusa ikke ser ut så er d ganske normalt..

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp