Erfaring med brystpumper?

Bebis2014

Blir kjent med forumet
Noen som har erfaring med brystpumper? Sist brukte jeg avent sin elektriske, denne brukte jeg sykt lang tid på å pumpe meg ferdig med. Denne kommer jo nå i forbedret versjon, men tror jeg fortsatt skal velge noe annet som f. eks Tommee Tippee elektrisk eller Medela elektrisk.
Noen anbefalinger?

Har bare prøvd Medela elektrisk, men er veldig fornøyd med den :) Får kjøpt pumpeglass i ulike størrelser til den, det er viktig for både komfort og effektivitet.

Har sett litt på Medela swing, men tenkte å se ann om jeg virkelig trenger det.

Jeg har Medela sin elektriske. Brukte den kun når jeg var borte på reise for å opprettholde melkeproduksjonen, fungerte greit, men fy så lang tid det tok å få ut bare 50 ml, fikk gnagsår :-s

Storesøster ville aldri ha flaske i spedbarnsperioden, så brukte den aldri for å pumpe til henne.

Hadde Avent sin manuelle sist, men skal ha medela elektrisk denne gangen. Be om å få med resept på nesepray som gjør at utdrivningrefleksen fungerer med en gang, så gjør det pumpingen mye enklere. Hadde ikke det sist, og tok år og dag å få den refleksen til å funke så det kom melk.

Aha, ja det er jo verdt å prøve. Kom melk med engang jeg pumpet, men tok
Veldig lang tid før jeg ble ferdig.

Hadde Avent sin manuelle sist, men skal ha medela elektrisk denne gangen. Be om å få med resept på nesepray som gjør at utdrivningrefleksen fungerer med en gang, så gjør det pumpingen mye enklere. Hadde ikke det sist, og tok år og dag å få den refleksen til å funke så det kom melk.
Samme her, men denne gangen skal jeg ha dobbel elektrisk fra medela ;) Jeg hadde nesesprayen sist, å det som er dumt er at kroppen blir vant til den, så det er vanskelig å slutte! Anbefaler ikke å bruke den om det ikke er veldig nødvendig!

Samme her, men denne gangen skal jeg ha dobbel elektrisk fra medela ;) Jeg hadde nesesprayen sist, å det som er dumt er at kroppen blir vant til den, så det er vanskelig å slutte! Anbefaler ikke å bruke den om det ikke er veldig nødvendig!
Ønsker meg den dobble jeg også. Men får se. Kanskje. I valget mellom avhengighet av nesespray eller treeeeig utdrivningrefleks som gir stressa mamma tar jeg lett litt nesespray avhengighet. Meeeen, kan hende at den elektriske til Medela er bedre på refleksen da:) Det husker jeg i hvertfall at den var på sykehuset da N. ble operert i magen 6 uker gammel. Men det var sånn svær fancy sykehus pumpe fra Medela da.

Har sett litt på Medela swing, men tenkte å se ann om jeg virkelig trenger det.
Den har vi fra sist gang. Veldig fornøyd :)

Venter på lillesøster. Termin 12.mars 2014
Taster på appen :-)

Jeg syns den manuelle fra avent er god. Har elektrisk også men likte ikke den så godt

Sent from my iPhone using BV Forum

Hadde medela elektrisk sist. Vurderer kjøpe dobbel nå, så det går litt fortere.
Hadde myyyye melk sist, så det tok votter og vinter å pumpe ferdig.
- Nå kom jeg på den lyden den lager. Guuud så lei jeg ble av den! :D

Back
Topp