Erfaring med Britax Go Next?

Lillerose

Forumet er livet
Februarlykke 2016
❤ Juliskattene 2018 ❤
Noen med erfaringer? Fordeler og ulemper?
Vanskelig å orientere seg i vognjungelen! Takk for svar :)

Jeg har brio go og elsker vogna. Kjempegod å trille, lett å slå sammen og tar lite plass.
Signerer den :)
Har også Brio Go og er veldig fornøyd. Forskjellen på Go og Go Next er at next har lufthjul og liten solskjerm, og litt annerledes stoff. Jeg skulle egentlig ha next, men fant Go til 5000kr i romjulen. Angrer ikke :)
Lufthjul er bedre på grus sies det, men Brio har god demping som demper dette noe.

Jeg har go next. Den er god å trille, enkel å manøvrere i by og butikker. Den er stødig og enkel å legge sammen. Solskjermen er super, og det er genialt at mye festes med magneter som jo er lydløse.

En ulempe er at bagen ikke er så stor, mini er 3,5 mnd og jeg tror hun vil få lite plass om ikke mange måneder . De små hjulene er ikke ideelle på grusvei, så vi har kjøpt coutry hjulene. De er bedre, men virker litt skranglete på grusvei, synes jeg.

Jeg har go next. Den er god å trille, enkel å manøvrere i by og butikker. Den er stødig og enkel å legge sammen. Solskjermen er super, og det er genialt at mye festes med magneter som jo er lydløse.

En ulempe er at bagen ikke er så stor, mini er 3,5 mnd og jeg tror hun vil få lite plass om ikke mange måneder . De små hjulene er ikke ideelle på grusvei, så vi har kjøpt coutry hjulene. De er bedre, men virker litt skranglete på grusvei, synes jeg.
Takk for svar alle sammen!

Er akkurat det med de små hjulene jeg er litt "redd" for. Vil gjerne ha en vogn vi kan gå med utenfor asfalt også, og tenkte også å bruke countryhjul til det. Er det at de føles skranglete et problem synes du?

Takk for svar alle sammen!

Er akkurat det med de små hjulene jeg er litt "redd" for. Vil gjerne ha en vogn vi kan gå med utenfor asfalt også, og tenkte også å bruke countryhjul til det. Er det at de føles skranglete et problem synes du?

Nei det er ikke et problem, de sitter bra på og er like de store bakhjulene. Det som gjør at de virker skranglete er et stag som går mellom de to coutry hjulene for å hindre at hjulene skal svinge. Dette staget festes med en liten skrue bare. Her kunne de laget en bedre løsning.

Back
Topp