Erfaring med britax b-motion 4?

Lykketreff

Gift med forumet
Er det noen som har brukt denne vogna? Vurderer å kjøpe den til ettåringen (1,5 år) hovedsakelig som sovevogn i bhg. Han er ganske lang. Vi har en bugaboo buffalo nå, men tenker å selge den og kjøpe en bugaboo donkey når lillebror kommer :)

Liker britax sine vogner godt. Men ville ikke valgt det som sovevogn.

Enig med Lutzern. Har selv B-agile 3. Den er ikke spesielt lun, men kjøpte fordi den er god å trille samt tar liten plass i bilen. Min datter fyller 2 år og er i ferd med å avslutte dagsoving,samt at sesongen vi går i møte er bedre. Til info er de to vognene relativt like.

Enig med Lutzern. Har selv B-agile 3. Den er ikke spesielt lun, men kjøpte fordi den er god å trille samt tar liten plass i bilen. Min datter fyller 2 år og er i ferd med å avslutte dagsoving,samt at sesongen vi går i møte er bedre. Til info er de to vognene relativt like.

Takk for svar! Regner med han skal sove på dagtid hele neste vinter også, og at lillebror evt kan arve vognen etterhvert, så hvis den ikke er lun nok bør vi finne noe annet :)

Takk for svar! Regner med han skal sove på dagtid hele neste vinter også, og at lillebror evt kan arve vognen etterhvert, så hvis den ikke er lun nok bør vi finne noe annet :)
Vet ikke hvordan denne vogna er med vognpose,men min blir for kort til å ha posen i. Så en vintervogn vil jeg ikke si det er. Mer en trille.

Veldig god vogn å trille, og godt bygget. Men enig med de andre, den er ikke særlig lun, og fotbrettet er ikke så bredt så ikke så behagelig å sove i heller tenker jeg :)

Back
Topp