Erfaring med Blivakker.no?

lille marihøne

Forelsket i forumet
De har mye billige hårprodukter der ser jeg, men er det orginale produkter eller kopier? Noen som har prøvd sminke derifra? Har dere tro på at dette er et seriøst firma?

Takker for alle erfaringer og synspunkter:)

Jeg har bestilt derifra før. Varene kom fort, og jeg er fornøyd med alt. [:)] Vanligvis handler jeg på utenlandske nettbutikker, men fordelen med blivakker er jo at man slipper å tenke på toll osv. Men likevel så syns jeg det vanligvis lønner seg å handle andre steder. Spess. hvis man skal ha bare en ting, syns jeg fraktprisen på blivakker er for høy.

Har handla der fleire gonga eg, e orginale produkter ja [:)]

Skal du bare handle ein ting så trur eg ikkje eg hadde gidda, frakto e so dyr at då lønne da seg dårligt, men skal du ha fleire ting, elle kansje handle sammen me ei vennina så e da ein super plass å handla [;)]

Dei e foresten super på levering, går ikkje monge dagane før du har varene dine [:)]

Det er ikke kopier. Kun originale produkter.
Har handlet der mange ganger, er veldig fornøyd. Det minner meg på at jeg må bestille balsam...er straks tom :-)

Ekte vare, og jeg er kjempefornøyd med hele bestillingsopplegget[:D] Shop i vei[;)]

ORIGINAL: missmarita

Ekte vare, og jeg er kjempefornøyd med hele bestillingsopplegget[:D] Shop i vei[;)]

Godt å høre at de er seriøse! Takker for alle svar.

Noen som vet hvor mye man må betale i porto? Ev. for hvor mye må jeg handle for å få gratis levering (en del steder har det slik at hvis man bestiller for over 1000,- kr så betaler firmaet porto og eksp gebyr).

ORIGINAL: *TwinBaBe*

Bestile shampoo og balsam der for noen mnd siden![:D] Kjempe fornøyd! Fikk tingene kjempe kjapt, og de er utroolig gode[:D]
samme her[:D]

Back
Topp