Erfaring med bilstolpose

Hemmeligfrøken

Forumet er livet
Desemberglede 2015
Jeg synes de fra voksi ser så veldig tykke ut?
Svigerinna mi har en fra maxi cosi som er endel tynnere som jeg vurderer istedenfor. Tips og erfaringer?

Hadde ikke. Min kar var og er en varm unge, så en bilstolpose ville bare gjort han enda mer svett.
Men den posen fra maxi cosi ser tynnere ut ja, så kanskje en grei pose så fremst man ikke skal være ute i kulda lenge. (ser mange som kobler bilstol på vognunderstell, og det ser veldig varmt ut med en tykk pose)

Hadde ikke. Min kar var og er en varm unge, så en bilstolpose ville bare gjort han enda mer svett.
Men den posen fra maxi cosi ser tynnere ut ja, så kanskje en grei pose så fremst man ikke skal være ute i kulda lenge. (ser mange som kobler bilstol på vognunderstell, og det ser veldig varmt ut med en tykk pose)

Skal bare brukes på vei ut og inn av bilen ja - så rekker jo ikke å bli særlig kaldt. Også tenker jeg at jeg sikkert har på en tynn ulldress når vi er ute og farter også

Vi hadde bare ei dyne over mellom bil og hus.
Ha også såpass nymoderne bil, så den hadde motorvarmer som varma opp motoren, vi hadde da varm bil på 5 min når vi starta den.

Kjøpte nettopp fra voksi selv. Syns ikke den er så tykk. Men da tenker jeg ikke å ha noe yttertøy i det hele tatt

Beste kjøpet jeg gjorde til mine to vinterbarn.

Sent from my iPhone using BV Forum

Synes bilstolpose var det mest unødvendige, ved siden av bilstoladapter. Den var bare i veien :)
Vi brukte et hjemmestrikka teppe over babyen istedet, og satte på varmeapparatet mens babyen lå i vogna slik at det var middels varmt i bilen og teppet var jo varmt da vi satte henne inn.

Så installerte vi motorvarmer da minusgradene kom.

Jeg synes bilstolposen var gull verdt da han var liten baby. Ofte sov han fremdeles når jeg måtte kjøre storebror til skolen, så jeg bar alltid bilstolen inn og hadde posen oppi, da trengte jeg ikke å kle på ham, men kunne sette ham oppi i pysjen om så var. Bar ham i stolen ut i bilen, kjørte til skolen, kom hjem, bar ham inn igjen, og la ham tilbake i senga. Oftest våknet han ikke engang - haha!

Jeg synes bilstolposen var gull verdt da han var liten baby. Ofte sov han fremdeles når jeg måtte kjøre storebror til skolen, så jeg bar alltid bilstolen inn og hadde posen oppi, da trengte jeg ikke å kle på ham, men kunne sette ham oppi i pysjen om så var. Bar ham i stolen ut i bilen, kjørte til skolen, kom hjem, bar ham inn igjen, og la ham tilbake i senga. Oftest våknet han ikke engang - haha!

Du hadde voksi sin bilstolpose eller?

Vi har en bilstolpose i fleece. Brukte den i maxi-cosi setet og senere i sportsdelen på vogna når det var høst/vår. Det blir så fort varmt i bilen, at en tykk pose hadde ikke gått.

Jeg brukte voksi bilstolpose i flere mnd til min yngste som var født i oktober. Loved it [emoji4]

Vi har besafe sin. Elsker den med jenta vår. Er mye på hytta og for snart 2 år siden så var det snøstorm og minst 20 kuldegrader hver dag. Nå er termin i januar så den er nok fin å ha på så liten baby også. Min datter var 5 mnd når vi kjøpte den. Den blir varm i bilen men det er bare å åpne den. Hu er veldig varm av seg og der holdt med å åpne den når bilen ble varm inni.

Vi har brukt Voksi sin til begge våre - den har vært GULL verdt!!! De har brukt den hele vinteren. Skulle vi kjøre langt, åpnet vi bare posen, akkurat som at andre tar av teppe/dyna. Supert og kunne reise avgårde med baby i tynn Body/pysj el :)

Vi har brukt Voksi sin til begge våre - den har vært GULL verdt!!! De har brukt den hele vinteren. Skulle vi kjøre langt, åpnet vi bare posen, akkurat som at andre tar av teppe/dyna. Supert og kunne reise avgårde med baby i tynn Body/pysj el :)

Greia er at jeg ikke ønsker å måtte kle AV babyen til kun body og strømpebukse for å kunne bruke bilposen. Derfor jeg er redd for at voksien blir for tykk

Greia er at jeg ikke ønsker å måtte kle AV babyen til kun body og strømpebukse for å kunne bruke bilposen. Derfor jeg er redd for at voksien blir for tykk
I følge anbefalinger så skal man ikke ha rykke klær på i bilen og derfor er de posene helt perfekte. Vi tok med oss stolen inn overalt så hu var aldri i tynne klær utendørs.

Vi hadde odenwalder sin dunbilstolpose og elsket den :) så greit å bare ha på han body og strømpebukse og lukke igjen posen for å åpne den når bilen ble varm etter ca 20 min :)

Ser den, men du trenger jo ikke lukke den helt igjen :) Mine barn satt i vanlige klær, jeg kledde aldri av dem noe. Men jeg slapp å kle på de - det var deilig :) Jeg har jo bilsetet med meg inn overalt, så det er bare å ta dem opp/sette dem ned :)

Hadde hjemmestrikket pluss evt dyne med ut de kaldeste dagene. Det fungerte veldig fint til en født i februar :)

Back
Topp