Erfaring med billigtester?

MissDolly

Glad i forumet
Oktoberskatter 2014
Har jo fått en test som var veldig sterk. Tenkte jeg bare skulle brule opp den siste testen min i dag, og da var det nesyen ikke tegn til strek i det hele tatt! Trodde ikke man fikk så sterk billigtest vws kjemisk.. har ikm i morgen, og er superstressa på at dette ikke går veien likevel. :(

Prøver på lillebrøster ♥
 
Har jo fått en test som var veldig sterk. Tenkte jeg bare skulle brule opp den siste testen min i dag, og da var det nesyen ikke tegn til strek i det hele tatt! Trodde ikke man fikk så sterk billigtest vws kjemisk.. har ikm i morgen, og er superstressa på at dette ikke går veien likevel. :(

Prøver på lillebrøster ♥
Husk at det kan være forskjell på hvor mye farge det er i hver enkelt test selv om de kommer fra samme pakke. Krysser fingrne for at streken blir sterkere etterhvert :) lykke til!
 
Hos meg har de vært helt tullete, jeg fikk jo positiv gtest når jeg hadde el til og med, og nå har den variert fra dag til dag, jeg er 15dpo tror jeg hvertfall. Jeg dro på apoteket å kjøpte docmorris sin og der fikk jeg en fin rosa strek:) så fortvil ikke over disse bt, mine har fått ulik strek på samme urin til og med:) det går nok bra:)
 
Dagens test, og forrige dagers test..


Prøver på lillebrøster ♥
 

Vedlegg

  • 1390216917632.jpg
    1390216917632.jpg
    28,9 KB · Visninger: 45
  • 1390216941721.jpg
    1390216941721.jpg
    27,6 KB · Visninger: 45
Min erfaring er at de øker veldig sakte. Tok over en uke før mine ble veldig sterke. Og som nevnt over kan det være ujevn farge...
 
tror ikke du trenger å bekymre deg :)
Det heter jobilligtester for en grunn :p
 
Nå har jeg ikke flere tester, og skal heller ikke kjøpe fler! Blir helt tussete av å analysere opp og ned og i mente... Enten kommer mensen i morgen, eller ikke. Jeg begynner ihvertfall å bli kvalm og trøtt, så det er vel "positivt"... ;P Men takk for oppmuntrende svar ihvertfall :) om kwg fjerner den ene sterke testen jwg fikk på konsentrert kveldsurin i går, så er de egentlig ganske like fra 9-11 dpo..

Prøver på lillebrøster ♥
 
Mine bt var ultra svake frem til 14 dpo... Krysser fingrene for at TR holder seg laaangt unna :-)
 
Vet at billigtestene blir mettet på en måte etterhvert. De blir ikke sterkere, men ser svake ut igjen. Jeg vannet ut urinen og vips så var strekene kjempe sterke igjen :)
 
Vannet ut urinen og fikk sterkere strek?:P
Jeg får bare håpe det beste og være forberedt på det verste...

Prøver på lillebrøster ♥
 
Vannet ut urinen og fikk sterkere strek?:P
Jeg får bare håpe det beste og være forberedt på det verste...

Prøver på lillebrøster ♥

Hehe, vet det høres rart ut, men med meg stemte det i hvert fall. Etter å ha testet ca. hver dag ble ikke streken sterkere etter hvert, men svakere. Jeg ble kjempe redd og trodde jeg hadde mistet. Etter tips fra ei annen, samlet jeg litt urin i en ren beholder og fylte opp med vann, da ble streken klar og sterk igjen. Ikke sikkert det funker for alle, men sånn var det nå med mine rare tester :)
 
Back
Topp