Erfaring med billigtester?

lenemor

Forumet er livet
Har bestilt graviditetstester fra billige-tester.com, sånne staver, men ikke clearblue - er det noen her som har erfaring med dem?? Er jo helt grønn på sånt jeg, men jeg tenkte at det kan være greit å ha noen tester i huset.. tilfelle jeg skulle få for meg at jeg var gravid... [8D] til å bli gal av denne ventinga når ingenting skjer... skal man ikke få en blødning noen dager etter å ha sluttet på pillen?? Eller er det bare noen som får det? Her skjer ikke noe i alle fall [:@][:'(]

jeg har også gått på trionetta21 (den med 7 pillefrie dager i måneden).. men jeg sluttet midt i et brett skjønner du.... vi bestemte oss (det vil si.. han bestemte oss... jeg har ønsket det hele tiden) for å begynne å prøve MED EN GANG!!! Da kunne vi ikke vente to uker til før vi sluttet med pillene.. ja, vi er utålmodige [;)]

kan vente litt til - har bestilt sånne billigtester da skjønner du, og de kommer vel i morgen tenker jeg... Tenkte jeg skulle vente med testing til IKM-dag fra pille-tiden, og det er jo på mandag. Klarer nok å vente så lenge tror jeg.

Back
Topp