Erfaring med bestilling på asos.com?

Sara_v

Elsker forumet
MayDay2021
Hei. Postet denne på generelt->shopping, men ingen respons. Prøver her, da jeg mener jeg har sett noen nevne asos her før (?)

Er på desperat jakt etter mammaklær, og ser at asos.com har mye fint. Noen som har bestilt derfra?

-Er det greit å returnere?
-Kan man betale med faktura, slik at man kun betaler for plaggene man beholder?

Jeg liker å bestille mye, og så bare beholde det jeg virkelig liker, så enkel retur og betaling er et must.

Klarer ikke svare på spørsmålene dine om ASOS, men jeg har bestilt en kjole derfra og betalte da med kort og ble fornøyd med den og leveringstiden [emoji4]

Ellers kan jeg anbefale zalando!

Klarer ikke svare på spørsmålene dine om ASOS, men jeg har bestilt en kjole derfra og betalte da med kort og ble fornøyd med den og leveringstiden [emoji4]

Ellers kan jeg anbefale zalando!
Ja, har sett en del på Zalando, men syntes ikke det var så mye mammaklær i min stil der. Er veldig fornøyd med Zalando uten mammakul... handler nesten bare klær der.

Jeg har handlet et par ting på Asos den siste måneden, men betalte med kort og hadde ikke behov for å returnere noe:)
Jeg leste på siden deres at man kan returnere varer, men det må man betale for selv. Man har flere alternativer til betaling, blant annet faktura fra klarna og Paypal.

Jeg har lest litt på nettet, og skjønner at man må betale toll hvis man handler over tollgrensa. Så da utgår det for min del. Bestiller gjerne klær for 3-4000 og sender tilbake halvparten.

Bestilte på hm.com i går. Var overraskende mye fint gravidtøy der, synes jeg.

Back
Topp